Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij ons was het vandaag ook druk!! En airco stond niet eens aan volgens mij, ik was al aan het zweten bij opwarmen. Goede voornemens, 2014 zonder airco!
Bij de machines en free weight viel het eigenlijk wel mee met de drukte. Grootste boosdoener waren de spinningles en zaktraining die tegelijk startte die overvol zaten. Tussen de kickbokszaal en de rest zit een klein muurtje, maar het is geen afgesloten zaal zeg maar. Spinning zit gewoon in een hoekje van de zaal zonder afscheiding. Kan niet wachten tot de nieuwe gym hier in het centrum open gaat (nog een paar weken)..:rolleyes:

2 handen op het raam. Wat heb je uitgespookt daar :D ?
Dat viel mij ook al op toen ik de foto bekeek :p Ik weet niet wie tegen het raam is gezet, maar dat zal na sluitingstijd moeten zijn geweest ;)
screenshot van een horror film? :eek:
Haha daar lijkt het wel op hè, mist alleen nog wat bloed op het raam..

Vandaag kwam iemand inschrijven, ik was vlak bij de balie. Zegt die gast: ik wil sixpack, hoe lang duurt dat om te krijgen? Als ik 4 keer per week train.....en als ik 6 keer per week buik train, haal ik het dan sneller?
Mind = blown!

WC-bril die niet rechtop wil blijven staan.

als plots de hele stad in de gym staat na de feestdagen... soms geen enkele locker meer vrij... gelukkige maar voor een 2-tal weken maar toch..

zit 3/4 kilo tussen de allerlichtste en de maximale dus blijft het toch nog steeds 1/3kilo?

Bijna 5 kilo op een normale lengte :trollface:

5 kilo vvm er bij is toch aardig wat, daarnaast is licht gewicht vaak smalle bouw dus lijken spieren sowieso meer te zijn omdat smalle heupen enz

Twee (aparte) vaders die hun jonge zonen (ik gok de leeftijd tussen 10 en 12) meenemen naar de sportschool en ze sporthandschoentjes aan laten doen (want dat is stoer) en rond laten ''spelen'' in het krachtgedeelte. :mad:

K*t he die moeder gevoelens als je wilt trainen

Oudere vrouwen die hun spinningfiets niet schoonmaken........zo irritant! Aan de andere kant, ze hebben toch niet gezweet na drie kwartier spinnen, maar toch..

Oudere vrouwen die hun spinningfiets niet schoonmaken........zo irritant! Aan de andere kant, ze hebben toch niet gezweet na drie kwartier spinnen, maar toch..

Fietsen moet je buiten doen. Net goed dat die dikke wijven t niet schoonmaken.

Irritant niet, maar ik vond het wel grappig :D

Er liep gisteren een nieuwe gast in de gym, die steeds tegen zichzelf aan het praten was. Echt hilarisch, aangezien hij op een aantal grote gasten aan het geilen was. Hoop dat hij nog vaak terug komt :o

Er liep gisteren een nieuwe gast in de gym, die steeds tegen zichzelf aan het praten was. Echt hilarisch, aangezien hij op een aantal grote gasten aan het geilen was. Hoop dat hij nog vaak terug komt :o

Dat was ik :(

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Iets wat f**gots doen :(

Dat was ik! Was toch wel het meeste op jou aan het geilen hoor :$

Dikke meisjes die doen alsof ze heel goed bezig zijn.

Terug
Naar boven