JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je met een vriend bent trainen, en je vriend gaat tussen de setjes door met iedereen een heel verhaal aanknopen waardoor jij langer op hem moet wachten omdat je hem moet stoppen. Vervolgens loop je weg omdat je het zat bent om te wachten, wordt ie boos omdat je hem niet meer wil spotten.
Handdoek bicep boys die whatsappen en bankjes bezet houden. Is één groot café op maandagavond.
Kan ook slecht tege mense die het flymachien een uur lang bezet houde voor achterlijke bicepcurls en triceps en weet ik het wat, omdat het allemaal op 1 dag moet en dumbells niet voldoen...
Wss de cable cross
Kan ook slecht tege mense die het flymachien een uur lang bezet houde voor achterlijke bicepcurls en triceps en weet ik het wat, omdat het allemaal op 1 dag moet en dumbells niet voldoen...
Goeie eerste post.Mensen die je blijven aan staren! en kijken en kijken en kijken en kijken bleeuuuu![]()
Ik curl ook in het 'flymachien'. Problemen mee?Kan ook slecht tege mense die het flymachien een uur lang bezet houde voor achterlijke bicepcurls en triceps en weet ik het wat, omdat het allemaal op 1 dag moet en dumbells niet voldoen...

Ja en flink ook. Staan niet voor niks in bijna elke gym van die cable towers of hoe ze mogen heten![]()
in de mijne nietin de mijne niet
1 barbell, 1 ez, hoop plastiek dingen, 2 crossovers![]()

Dan mag het. Zou me nog steeds groen en geel ergeren als je me in de weg stond maar toch![]()