MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

hahahaha het flymachien :roflol:

Dat (sommige) sluiten op feestdagen. Kan ik me dood aan ergeren.

Mensen die letterlijk 20 cm naast je staan te wachten tot je de cable row verlaat.
Dan vraag je vriendelijk : is er iets ?
Hij : je machine.

Lekker, moest nog toevallig 8 extra sets doen voor zulke pomp

Mensen die letterlijk 20 cm naast je staan te wachten tot je de cable row verlaat.
Dan vraag je vriendelijk : is er iets ?
Hij : je machine.

Lekker, moest nog toevallig 8 extra sets doen voor zulke pomp

Als je dingen bezet wil houden dan doe je dat maar in je homegym.

Dat ik toenstraks in me gym kwam ben naar het krachthonk gelopen, even kijken en weer weggegaan ben omdat ik in die k*t vestiging maar 1 stang was en het ontiegelijk druk was dat er zelfs rijen waren voor bankjes e.d. . Bagger tent..

Wanneer mensen klagen dat ik matjes moet gebruiken bij het deadliften
Laat me lekker beuken :(

Hoeveel deadlift je dan?

setjes van 130

Dat ik toenstraks in me gym kwam ben naar het krachthonk gelopen, even kijken en weer weggegaan ben omdat ik in die k*t vestiging maar 1 stang was en het ontiegelijk druk was dat er zelfs rijen waren voor bankjes e.d. . Bagger tent..

Laat me raden basic fit?

Fit for free heuj!

Ik was gelijk 1 minuut bezig aan de cable...

Dan deed je zeker 8 setjes van 1 herhaling?

---------- Toegevoegd om 06:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:22 ----------

Waarom fitness je in godsnaam op een plek waar je niet kunt fitnessen?

ga dan op een ander tijdstip? 8uur is overal drama?

Half rep chin ups die mensen doen en dan helemaal trots zijn als ze 4 reps halen.

Terug
Naar boven