XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dowload gewoon een hoop muziek en zet die troep op je telefoon. Haal ze er weer af, download nieuwe muziek, etc, etc. Vooral als je zon jankbuil bent die gaat zeveren over zijn internetMB's

Dowload gewoon een hoop muziek en zet die troep op je telefoon. Haal ze er weer af, download nieuwe muziek, etc, etc. Vooral als je zon jankbuil bent die gaat zeveren over zijn internetMB's
Dit.
Snap sowieso het hele Spotify concept niet, terwijl je gewoon kunt downloaden? ???

Ja dan abbo betalen en dan nog ff internet mb zuipen.

Maar wel many songs, such fast search. Ik dl wel lekkor via YT.
Oh jeehj, iets is niet gratis :o

Ik vind het ideaal dat ik zelfs in de pauze van t werk (want dat is echt van die verloren tijd) even wat muziek kan binnenhalen via de WiFi. Of bijvoorbeeld gelijk als ik een nummer ergens hoor.
Helemaal omdat het opties zoals nieuwste releases, stemming en voorstellingen aan de hand van je huidige muziek heeft. En als het niet jou ding is, prima. Ik gaf alleen maar aan dat ik ook altijd met mn telefoon zit, vanwege de muziek ;)

Van die mannetjes met zo'n shake beker met een of ander felgekleurd drankje erin, echt he stel je potverdomme niet zo aan. Bende wijven...

Daar had van de week zo'n hele grote powerlifter ook commentaar op, ik zat ff wat na me training te drinken en hij zei ook dat ik niet zo interessant moest doen :(

Ovosnovo moet zelf nog een week vakantie opnemen als ie een SMS wil beantwoorden, daarom haat ie op mensen die dat tussen een setje door doen. :D

Nee hoor maar ik snap niet dat mensen zich voor de buitenwereld afsluiten met zulke apparaatjes. Maar ik hou dan ook van contact hebben met me omgeving.

Gvd de volgende x ga je maar buiten staan met je rare drankjes kl***zak.

Zelfs buiten zitten met een bekertje limonadesiroop gaat je dus al te ver? :(

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Nee hoor maar ik snap niet dat mensen zich voor de buitenwereld afsluiten met zulke apparaatjes. Maar ik hou dan ook van contact hebben met me omgeving.

Echt?Ik zie geen verschil met de werkelijkheid hoor, sms/app of mailen is hetzelfde als echt contact.

Just kidding mate.

Speel zelf ook regelmatig met m'n telefoon als ik alleen train. Als m'n trainingschickie er is gebruik ik 'm alleen om op de klok te kijken, hangen iets van 5 klokken in de gym en allemaal staan ze verkeerd :') Muziek train k niet mee, vroeger wel maar vind het ****ing irritant als ik een bezwete kop heb en dan oordoppen in.

Telefoons zijn idd vervelend in de gym. Heb 'm daarom nooit mee. Kan kapot gaan en ik heb 't nergens voor nodig, hindert alleen maar.

Om te filmen af en toe en setjes terug te kijken ook wel handig

Fotootjes maken van mensen in de gym is leuk :) eigenlijk train ik amper besef ik nu ineens :(

Ik sluit me niet af, ben gewoon bereikbaar maar grotendeel van de mensen in mijn sportschool praat niet met elkaar dus voel me niet echt geroepen om de stemming maker te worden verder :p ik ben ook de enige van het andere geslacht dus dat helpt ook niet echt mee

heb smartphone maar gebruik enkel om te bellen en smsen crew reporting in. (en voor poker in de les)

Terug
Naar boven