- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Geen idee wat dat is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is voor muziek, is echt te handig vind ik.
Dit.Dowload gewoon een hoop muziek en zet die troep op je telefoon. Haal ze er weer af, download nieuwe muziek, etc, etc. Vooral als je zon jankbuil bent die gaat zeveren over zijn internetMB's

Oh jeehj, iets is niet gratisJa dan abbo betalen en dan nog ff internet mb zuipen.
Maar wel many songs, such fast search. Ik dl wel lekkor via YT.

Van die mannetjes met zo'n shake beker met een of ander felgekleurd drankje erin, echt he stel je potverdomme niet zo aan. Bende wijven...

Daar had van de week zo'n hele grote powerlifter ook commentaar op, ik zat ff wat na me training te drinken en hij zei ook dat ik niet zo interessant moest doen![]()
Lol ben jij zo'n kansloze die niet eens een paar uur zonder zijn telefoontje kan tijdens het fitnessen?

Gvd de volgende x ga je maar buiten staan met je rare drankjes kl***zak.

Ovosnovo moet zelf nog een week vakantie opnemen als ie een SMS wil beantwoorden, daarom haat ie op mensen die dat tussen een setje door doen.![]()
Gvd de volgende x ga je maar buiten staan met je rare drankjes kl***zak.

Nee hoor maar ik snap niet dat mensen zich voor de buitenwereld afsluiten met zulke apparaatjes. Maar ik hou dan ook van contact hebben met me omgeving.
Nee hoor maar ik snap niet dat mensen zich voor de buitenwereld afsluiten met zulke apparaatjes. Maar ik hou dan ook van contact hebben met me omgeving.
ik ben ook de enige van het andere geslacht dus dat helpt ook niet echt mee