Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nee hoor maar ik snap niet dat mensen zich voor de buitenwereld afsluiten met zulke apparaatjes. Maar ik hou dan ook van contact hebben met me omgeving.
hoe moet ik 'contact met je omgeving' voorstellen? gewoon naar voren staren i.p.v. naar je mobiel?

hoe moet ik 'contact met je omgeving' voorstellen? gewoon naar voren staren i.p.v. naar je mobiel?

Nee praatjes maken en dom ouwehoeren met mensen en reageren op dingen die er om me heen gebeuren enzo. Aangezien ik altijd langer rust dan dat me setje duurt gein ik nogal wat af tussen het fitnessen door.

Mensen die praatjes maken en dom ouwehoeren met mensen en reageren op dingen die er om hen heen gebeuren enzo. Aangezien ze altijd langer rusten dan dat trainen geinen ze nogal wat af tussen het fitnessen door. :rolleyes:

Nee praatjes maken en dom ouwehoeren met mensen en reageren op dingen die er om me heen gebeuren enzo. Aangezien ik altijd langer rust dan dat me setje duurt gein ik nogal wat af tussen het fitnessen door.

Als je wegloopt ben je je plaats kwijt, opstaan is plaats vergaan, als hij wilt praten met een maat op een andere plek is dat prima, maar dan moet je niet zeuren als er iemand anders plaats neemt, of je vraagt netjes of je tussendoor een set mag doen, komt veel vriendelijker over dan als een asociale aan komen rennen met ik ben daar bezig ! hoe kun je nou zeggen ik ben daar bezig als je op een hele andere plek staat, zulke gasten verdienen echt klappen.:D

Kan natuurlijk zijn dat er in de opvoeding iets mis is gelopen.

I see

Niet irritant, wel lachwekkend: zo een guy die met mma handschoenen trained :roflol:

de fitness/squash kleedkamer is al maanden lang buiten gebruik... moet nu in die smerige kleedkamers omkleden waar je de vloer niet eens durft aan te raken en altijd een rare lucht hangt.
Bovendien zitten ze vaak vol

Gasten die 1 of meer apparaten bezet houden en ondertussen Discovery Channel kijken aan de muur.

Wrm staan er tv's bij de gewicht machines in the first place?

mensen die de enkelbanden van de cable machine mee naar huis nemen

mensen die materiaal van de sportschool stelen, triest, gebeurt best wel vaak

een opa die op de machines die ik nodig heb bijna in slaap val.

wanneer ik vraag of die bijna klaar is stapt die meestal wel gelijk op maar toch, echt irritant.

Dat wanneer iemand leg presst en iemand DL of Squat de schijven al op zijn :(

Dat het er nu al zo heet was, alsof er buiten een hittegolf is. En dat in een nieuw gebouw en niet aan de raamkant. Geen idee hoe ze dat coor elkaar kregen

Terug
Naar boven