MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is het nou echt zo warm of ligt het aan jou? :$
Nee is daar altijd snel benauwd, en nu was t gewoon al drama. Maar t is sowieso een kansloze sportschool, maar de enige waar ik op zondag heen kan. Dus alles beter dan niets, en eigenlijk moet k niet klagen :o

Nee is daar altijd snel benauwd, en nu was t gewoon al drama. Maar t is sowieso een kansloze sportschool, maar de enige waar ik op zondag heen kan. Dus alles beter dan niets, en eigenlijk moet k niet klagen :o

Ik train thuis en er is geen airco dus komende zomer zal ook wel lekker worden zeker als iemand t raam/gordijnen open doet omdat het muf ruikt. Zit eigenlijk te overwegen om ze gewoon vast te lijmen zodat niemand dat doet.

wat een onzin.

Ik train thuis en er is geen airco dus komende zomer zal ook wel lekker worden zeker als iemand t raam/gordijnen open doet omdat het muf ruikt. Zit eigenlijk te overwegen om ze gewoon vast te lijmen zodat niemand dat doet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ventilator scheelt al, die heb je al vanaf €10??

wij hebben wel rolluiken beneden. Wel handig

Wij hebben niet echt last van zon die het huis in schijnt, alleen 's ochtends maar dan is het niet echt warm. Ramen zijn voorzien van bombestendig folie dus zolang ze niet met een auto het hele kozijn er uit rammen komt hier niemand binnen.

Hmmm ik wist niet helemaal waar ik hem kwijt kon, maar ik las hem net, en wou het ff delen. Ik geloof best dat allemaal zo kan zijn. En zo niet, dan is het niet verkeerd om daar af en toe bij stil te staan :)

Fitness Inspiration
......That person in the corner of the gym on the treadmill who looks so out of place you may even see people get out cellphones to take a photo of them (to make fun of them later on social media), may have a story that will blow your mind. ......Maybe this is her first time in the gym after losing 200 pounds on her own, and she is clueless what to do, or how to dress. ......Maybe he is homeless, lost his job 1 year ago, has no family, and the only thing he has now that keeps him sane is the gym. ......Maybe she suffers from mental illness, and has been teased all her life, but wants to better herself. ......Maybe she is a Mother of 4, but had no time to change into her normal gym wear, as she has only 30 minutes before she has to pick up her kids that she loves with all her heart. ......You never know where true fitness inspiration lurks.

Als ik dakloos was zou ik inderdaad gelijk een gym abonnoment nemen

Je moet sowieso iedereen lekker in zijn waarde laten, hoe gek iemand ook is, doet of er uit ziet. Mensen die gaan lopen filmen en belachelijk maken moet je gelijk een paar stompen geven.

Je moet sowieso iedereen lekker in zijn waarde laten, hoe gek iemand ook is, doet of er uit ziet. Mensen die gaan lopen filmen en belachelijk maken moet je gelijk een paar stompen geven.

Iedereen in zijn waarde laten zowiezo, maar een foto/filmpje maken om later wat te kunnen lachen is niet erg toch?

Iedereen in zijn waarde laten zowiezo, maar een foto/filmpje maken om later wat te kunnen lachen is niet erg toch?

Want jij vindt iemand in zijn/haar waarde laten o.a filmpjes of foto's op fb posten en daar belachelijke teksten bij te zetten zodat de hele fb-populatie hem/haar kan uitlachen? Aparte vorm van humor heb je dan. Ik kan best lachen om mensen die dingen achterlijk uitvoeren bijvoorbeeld maar om iemand z'n uiterlijk lachen hoort niet, zeker niet als een dik iemand in de gym is bijvoorbeeld, hoeveel duidelijker wil je het hebben dat iemand iets aan het dik zijn probeert te doen :')

Want jij vindt iemand in zijn/haar waarde laten o.a filmpjes of foto's op fb posten en daar belachelijke teksten bij te zetten zodat de hele fb-populatie hem/haar kan uitlachen? Aparte vorm van humor heb je dan. Ik kan best lachen om mensen die dingen achterlijk uitvoeren bijvoorbeeld maar om iemand z'n uiterlijk lachen hoort niet, zeker niet als een dik iemand in de gym is bijvoorbeeld, hoeveel duidelijker wil je het hebben dat iemand iets aan het dik zijn probeert te doen :')

Idd. Heb meer respect voor een dik persoon in de gym die zich in het zweet werkt dan de malloot die ik vandaag in de gym zag. Kerel van een jaar of veertig, redelijk gespierd. Inieminie hempje aan en heeft in die 1,5 uur dat ik hem zag echt letterlijk alleen maar lopen flexen in de spiegel en keihard meezingen met de muziek, naar de gang lopen en weer terug en mensen die bezig waren aan het llastig vallen met domme opmerkingen.

Maargoed, hij had wel spieren dus wss traint hij wel. Alleen vandaag ff niet, vandaag kwam hij naar de gym om te socializen ofzo haha. Ieder zn ding.

dat vind ik ook altijd zo leuk he, lekker tegen mensen praten die zich helemaal kapot zweten puur om ze te irriteren en te laten zien dat ik het alfamannetje in het territorium ben

Terug
Naar boven