- Waardering
- 796
van die opa's die graag alle ramen potdicht houden en dan heel demonstratief alle net geopende ramen dicht knallen en je dan zo aankijken van gna gna
"gna gna"?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van die opa's die graag alle ramen potdicht houden en dan heel demonstratief alle net geopende ramen dicht knallen en je dan zo aankijken van gna gna
"gna gna"?van die opa's die graag alle ramen potdicht houden en dan heel demonstratief alle net geopende ramen dicht knallen en je dan zo aankijken van gna gna

Liep zo de gym in was er zo'n gast mn apparaat bezet houden dus ik zo vragen weetje
de polen kan ik het meest waarderen, die houden hun bek, en trainen flikkerhard.
Was zeker een lelijk wijf xDbarbell shrugs lichter? ik heb constant problemen met grip. vanaf bepaalde gewichten is het erg vervelend om constant dumbells van de grond af te tillen alleen voor shrugs.
OT: een meid die uit haarzelf dacht dat ze voor mocht gaan toen ik de deur opende..ik zag haar niet eens en ze loopt gewoon voor me voeten, asociaal gedrag.
Vind barbell shrugs ook een stuk makkelijker/lichter dan dumbell shrugs
Beetje voorover gebogen staan, al werkt dat ook niet 100%.Plz explain how to barbell shrug zonder dat je pik in de weg zit, dumbells zijn ook niet alles..
Ot: laatst een irritant groepje allemaal rond dr 18-20, die hun zomerkuur aan het plannen waren in dr gym, u srs?
als een leuk, aardig iemand je een tip geeft waar je eigenlijk niks mee kunt (knieën niet verder dan je tenen met squatten?) En je dan eigenlijk die tip moet gaan toepassen ofzo? Awkward