Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Shrugs in 't squatrack terwijl 't druk is :(

Mensen die 50Euro vragen voor info.

Ecto turk die tijdens me setje gaat vragen hoeveel ik nog moet.

Liep zo de gym in was er zo'n gast mn apparaat bezet houden dus ik zo vragen weetje

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
barbell shrugs lichter? ik heb constant problemen met grip. vanaf bepaalde gewichten is het erg vervelend om constant dumbells van de grond af te tillen alleen voor shrugs.

OT: een meid die uit haarzelf dacht dat ze voor mocht gaan toen ik de deur opende..ik zag haar niet eens en ze loopt gewoon voor me voeten, asociaal gedrag.
Was zeker een lelijk wijf xD

-

Laatst bewerkt:
Vind barbell shrugs ook een stuk makkelijker/lichter dan dumbell shrugs

Plz explain how to barbell shrug zonder dat je pik in de weg zit, dumbells zijn ook niet alles..

Ot: laatst een irritant groepje allemaal rond dr 18-20, die hun zomerkuur aan het plannen waren in dr gym, u srs?

Plz explain how to barbell shrug zonder dat je pik in de weg zit, dumbells zijn ook niet alles..

Ot: laatst een irritant groepje allemaal rond dr 18-20, die hun zomerkuur aan het plannen waren in dr gym, u srs?
Beetje voorover gebogen staan, al werkt dat ook niet 100%.

als een leuk, aardig iemand je een tip geeft waar je eigenlijk niks mee kunt (knieën niet verder dan je tenen met squatten?) En je dan eigenlijk die tip moet gaan toepassen ofzo? Awkward

Terug
Naar boven