XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat vind ik ook altijd zo leuk he, lekker tegen mensen praten die zich helemaal kapot zweten puur om ze te irriteren en te laten zien dat ik het alfamannetje in het territorium ben

Als je al moet laten zien dat je het alfamannetje bent dan ben je het eigenlijk al niet. Als je echt alfa bent dan hebben mensen uit zichzelf wel ontzag voor je zonder dat je dr iets voor doet ;) dus wss ben je gewoon een beta die te hard probeert.

de gym is mijn territorium en dat moet iedereen daar weten

ik laat ook geur kenmerken achter

Vandaag ging in naar de gym om alleen te socialize, had een iniemini hempje aangedaan zodat ik lekker kon flexen en mezelf in de spiegel kon bekijken.
Soms ging ik ook zomaar opmerkingen maken naar mensen omdat ik dat leuk vond.

Vind het irritant dat er toch mensen zijn die daar geen begrip voor hebben maar wel voor dikke mensen die zweten.

Vandaag ging in naar de gym om alleen te socialize, had een iniemini hempje aangedaan zodat ik lekker kon flexen en mezelf in de spiegel kon bekijken.

Vind het irritant dat er toch mensen zijn die daar geen begrip voor hebben maar wel voor dikke mensen die zweten.
Zong je geeneens mee met de muziek? Dan had ik wat meer respect voor je gehad.

Like i said: ieder zn ding, ik heb geen last van andere mensen in de gym. Dik of socializend. Volgens mij moet je een heel zwaar leven hebben als je je al aan zulke simpele dingen ergert.

Like i said: ieder zn ding, ik heb geen last van andere mensen in de gym. Dik of socializend. Volgens mij moet je een heel zwaar leven hebben als je je al aan zulke simpele dingen ergert.

inb4 mensen die zich ergeren aan mensen met telefoons

je komt toch niet om te bellen of wel dan?

Want jij vindt iemand in zijn/haar waarde laten o.a filmpjes of foto's op fb posten en daar belachelijke teksten bij te zetten zodat de hele fb-populatie hem/haar kan uitlachen? Aparte vorm van humor heb je dan. Ik kan best lachen om mensen die dingen achterlijk uitvoeren bijvoorbeeld maar om iemand z'n uiterlijk lachen hoort niet, zeker niet als een dik iemand in de gym is bijvoorbeeld, hoeveel duidelijker wil je het hebben dat iemand iets aan het dik zijn probeert te doen :')

Huh. Waar haal jij al je info vandaan?

Ooh ja want jullie maken noooit grapjes ten kosten van mensen... Ga weg white knights!

Goeie

Daar ging het allemaal om in die tekst ;)

Ik maak ook grapjes ten koste van mensen, maar iemand aan de schandpaal rijgen terwijl iemand gewoon goed bezig is of iets goed probeert te doen kan je niet maken.

Dat is terecht. Maar ik heb ook wel eens iemand gefilmd in de gym die iets belachelijks aan het doen was en die gedeeld met vrienden, echter niet op social media.

Imagine, deze legpress:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En dan iemand die niet op het stoeltje gaat zitten, maar zich in 'n soort dip modus positioneert in dat voetenvlak, en dan het stoeltje wegdrukt met z'n voeten :roflol: Potverdomme wat ben ik teleurgesteld dat m'n telefoon in m'n kluisje zat.

Daarna ging meneer op de pec deck reverse flies doen.

Haha, ik dacht dat dat alleen maar op youtube gebeurden, indd jammer dat je geen beelden van hebt.

Ik vind die mensen irritant die denken dat ze superveel benchpressen, maar de stang telkens maar 2-5 cm laten zakken (letterlijk, stang hangt zon 30-40 van hun borst). Jammer genoeg promoten de trainers dit ook nog eens...

mensen die breder zijn dan ik

van die opa's die graag alle ramen potdicht houden en dan heel demonstratief alle net geopende ramen dicht knallen en je dan zo aankijken van gna gna

Terug
Naar boven