MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

van die mensen die precies naast je gaan staan te curlen met dumbells zodat jij niet normaal je oefening kan doen omdat ze die dumbells alle kanten op zwiepen...

haat echt wel als een smalle noob die pas een paar weken trained naar je toe komt en zegt dat je je oefening verkeerd doet, weet hij veel
kijk is vies geef hem gelijk en hoop dan dat hij het snel afbolt

paasdagen is sportschool dicht :(

Mensen die denken dat ze stoer zijn omdat ze veel gewichten tillen/wegdrukken, maar dat op een verkeerde manier doen.

Hier open van 10.00-12.00, zal wel smoordruk worden dus maar kan in ieder geval trainen.

Hier is ie open van wanneer ik maar wil tot wanneer ik maar wil, 24/7 anytime fitness.

OT: Bro's die al brullend 6 reps halen tijdens het bankdrukken terwijl ze 15cm boven de borst stoppen, waarna ze beweren dat ze normaal minimaal 10 halen. ??? ??? ??? ??? ???

Moet je juist blij mee zijn, als ze het echt verkeerd doen heb je er geen last meer van

Ik ben er ook blij mee dat ze het verkeerd doen, maar het probleem is ze scheppen hierover op van'kijk mij nou eens' of 'kijk is wat een gewicht ik wegdruk' Hier heb ik een schijthekel aan.

Hier is ie open van wanneer ik maar wil tot wanneer ik maar wil, 24/7 anytime fitness.

OT: Bro's die al brullend 6 reps halen tijdens het bankdrukken terwijl ze 15cm boven de borst stoppen, waarna ze beweren dat ze normaal minimaal 10 halen. ??? ??? ??? ??? ???

Met normaal bedoelen ze natuurlijk 20cm boven de borst stoppen.

Trainen op slippers of blote voeten

Liep een gast op slippers naar de chest fly machine, deed zn slippers uit om vervolgens op blote voeten het hulpmiddel van de machine te gebruiken.
4519382+_da813d838850abfc5d2ac08d61d1a495.jpg

Mensen die zo dicht mogelijk met hun neus tegen de spiegel aan gaan staan. Zodat je niet meer bij de dumbbells kan komen.
Loop tegenwoordig gewoon door. Dan maar hinderen in hun setje

Dat er mensen zijn die ongevraagd schijven van je barbell halen.....

Startte gisteren met mijn 2e set bankdrukken, mis je ineens een schijf:o. Aan 1 kant.....

Train nu met giantsetjes...tja na 1e set heel snel Dumbells omgeruild, toen is het denk ik gebeurd...grapjas.

Dat er mensen zijn die ongevraagd schijven van je barbell halen.....

Startte gisteren met mijn 2e set bankdrukken, mis je ineens een schijf:o. Aan 1 kant.....

Train nu met giantsetjes...tja na 1e set heel snel Dumbells omgeruild, toen is het denk ik gebeurd...grapjas.

Waarom zei je er niks van toen hij eraf gehaald werd dan? :roflol:

Als ik het had gezien had ik er zeker iets van gezegd, maar heb het niet gezien.
Ben na het bankdrukken even een set Dumbells wezen omruilen om vervolgens weer terug te gaan naar het bankie, toen ik weer ging bankdrukken merkte ik het pas:o

Als ik het had gezien had ik er zeker iets van gezegd, maar heb het niet gezien.
Ben na het bankdrukken even een set Dumbells wezen omruilen om vervolgens weer terug te gaan naar het bankie, toen ik weer ging bankdrukken merkte ik het pas:o

Lol, erg irritant ja. Ik doe geen supersets oid dus ik blijf altijd wel waar ik bezig ben :o

Iemand die ging squatten in de smith machine met een belt en baby gewichtjes en ook nog eens de meest beroerde vorm ever :roflol:

Terug
Naar boven