Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van die mensen die precies naast je gaan staan te curlen met dumbells zodat jij niet normaal je oefening kan doen omdat ze die dumbells alle kanten op zwiepen...
Hahahahahaha zelfs in dit gereformeerde hol is t 2e paasdag open
Mensen die denken dat ze stoer zijn omdat ze veel gewichten tillen/wegdrukken, maar dat op een verkeerde manier doen.
Lucky jijHahahahahaha zelfs in dit gereformeerde hol is t 2e paasdag open

Moet je juist blij mee zijn, als ze het echt verkeerd doen heb je er geen last meer van
Hier is ie open van wanneer ik maar wil tot wanneer ik maar wil, 24/7 anytime fitness.
OT: Bro's die al brullend 6 reps halen tijdens het bankdrukken terwijl ze 15cm boven de borst stoppen, waarna ze beweren dat ze normaal minimaal 10 halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat er mensen zijn die ongevraagd schijven van je barbell halen.....
Startte gisteren met mijn 2e set bankdrukken, mis je ineens een schijf. Aan 1 kant.....
Train nu met giantsetjes...tja na 1e set heel snel Dumbells omgeruild, toen is het denk ik gebeurd...grapjas.

Als ik het had gezien had ik er zeker iets van gezegd, maar heb het niet gezien.
Ben na het bankdrukken even een set Dumbells wezen omruilen om vervolgens weer terug te gaan naar het bankie, toen ik weer ging bankdrukken merkte ik het pas![]()