MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zitten mij niet in de weg met een telefoon.
Een baby in een maxi cosi vond ik wel erg kwalijk.

Telefoooooooooooooonsssss!!!!!!!! Tyft allemaal toch op met je 20 min. social media pauze tussen de setjes door.
Zolang iemand niet onnodig lang apparatuur ed. bezet zit te houden omdat ie verslaafd met z'n mobieltje bezig is, zie ik het probleem niet.

De dagen rond de zomer dat de gym overvol is met beachboys. Zo vol dat er mensen gaan benchen en curlen in de squat racks.

Sorry hoor wist niet dat je boos werd.:(
Ik hoopte natuurlijk stiekem van wel.:D
:trollface:
:shoot:

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Zolang iemand niet onnodig lang apparatuur ed. bezet zit te houden omdat ie verslaafd met z'n mobieltje bezig is, zie ik het probleem niet.

Nee ik ook niet, maar dat is helaas meestal niet het geval.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Haha jij boos jij hebt geeneens een telefoon
Nee ik heb postduiven.

Mensen die te lang voor de spiegel zichzelf bewonderen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Telefoooooooooooooonsssss!!!!!!!! Tyft allemaal toch op met je 20 min. social media pauze tussen de setjes door.

Snap ook niet dat mensen niet een paar uur per dag zonder kunnen. Sommigen houden hem zelfs tijdens het slapen aan. Je zou maar iets missen van wat op internet gebeurd.

Snap niet wat daar zo vervelend aan is. Ik typ mijn trainingen daarin neer omdat ik ze anders niet kan onthouden.
Je rust toch sowieso tussen je setjes dus wat maakt het uit of je nu eventjes iets typt of wat gaat staan draaien?

Snap niet wat daar zo vervelend aan is. Ik typ mijn trainingen daarin neer omdat ik ze anders niet kan onthouden.
Je rust toch sowieso tussen je setjes dus wat maakt het uit of je nu eventjes iets typt of wat gaat staan draaien?

dit

snap niet waarom sommigen zich zo ergeren aan mensen die op hun telefoon bezig zijn, is dat niet hardcore genoeg ofzo?

dit

snap niet waarom sommigen zich zo ergeren aan mensen die op hun telefoon bezig zijn, is dat niet hardcore genoeg ofzo?
Ik erger me als mensen doelloos dingen bezet houden.. terwijl ze de hele tijd met hun telefoon bezig zijn..Zoek dan een rustig plekje op waar niemand last van je heeft, of is dat te moeilijk??:rolleyes:

Ik erger me als mensen doelloos dingen bezet houden.. terwijl ze de hele tijd met hun telefoon bezig zijn..Zoek dan een rustig plekje op waar niemand last van je heeft, of is dat te moeilijk??:rolleyes:

Dat is een verschil. Ik ben tussen mijn setjes ook bezig met mijn gsm maar train nog altijd tien keer sneller dan de helft van mijn gym. :rolleyes:

Kan je ze niet onthouden of geraak je afgeleid door een mooie lach? ;)

Terug
Naar boven