XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Sjappie die alleen maar lult over voeding dit voeding dat oefening zus oefening zo tegen zijn maatjes... En in de tussen tijd amper traint en nog een irritante k*t stem heeft ook... Meneertje heeft zijn eerste spatader op zijn arm lopen denkt gelijk dat hij bodybuilding heeft uitgevonden. pffff wat heb ik een hekel aan die jonge gastjes die voor de zomer opeens komen opduiken....

Vervelende slingeraap die het dip station constant bezet houdt door erin te zwaaien en hangen, vervolgens het squat rek in beslag nemen voor een 30kg squat met p*ssy pad in z'n nek.
Gewicht haat ik niet op, maar wel een p*ssy pad op 30kg als een chick ernaast 50kg squat zonder dat ding in der nek. 20 minuten vertraging door die grappen :mad:

Vervelende slingeraap die het dip station constant bezet houdt door erin te zwaaien en hangen, vervolgens het squat rek in beslag nemen voor een 30kg squat met p*ssy pad in z'n nek.
Gewicht haat ik niet op, maar wel een p*ssy pad op 30kg als een chick ernaast 50kg squat zonder dat ding in der nek. 20 minuten vertraging door die grappen :mad:

Die n*ger zkr die altijd met gewichtsriem dipt.

haat om de ecto van 60 kilo op 1.80m die mij elke benen training komt vertellen dat ik beter moet gaan deadlifte ipv stif leggen want dat is beter voor mijn benen....

Ik vind het irritant als ik de kleedkamer binnen kom en dan vrolijk "goeiedag!" zeg, en niemand opkijkt of wat terug zegt.

• Like
Waarderingen: DrX
Mensen die vrolijk de kleedkamer inlopen en ''goeiedag!'' roepen, terwijl ik mijn training mentaal aan het voorbereiden ben.

dat er een vent net serieus zat te wordfeuten naast me en het bankje en me EZ stang dus verschrikkelijk lang bezet hield waarna ik dus maar met zo'n kansloze super curl stang (met zo'n hele grote bocht erin zodat tie steeds bijna tegen je kin kaatst)

dat er een vent net serieus zat te wordfeuten naast me en het bankje en me EZ stang dus verschrikkelijk lang bezet hield waarna ik dus maar met zo'n kansloze super curl stang (met zo'n hele grote bocht erin zodat tie steeds bijna tegen je kin kaatst)
Dan vraag je toch of je ff tussendoor mag, dat kan hij bijna niet weigeren als hij spelletjes speelt.. :o

Me tegenstander in de spiegel!

Of je pakt dumbells of doet eerst een andere oefening ofzo.

Leipo's die precies voor het squat rack moeten gaan staan lullen zodat ik niets zie :( :( cry everytiem

:o
maar bij mij is het minder erg, want ik ben kei goe

Telefoooooooooooooonsssss!!!!!!!! Tyft allemaal toch op met je 20 min. social media pauze tussen de setjes door.

Terug
Naar boven