Dopey1980
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 77kg
Lol, erg irritant ja. Ik doe geen supersets oid dus ik blijf altijd wel waar ik bezig ben![]()
Dat scheelt inderdaad!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, erg irritant ja. Ik doe geen supersets oid dus ik blijf altijd wel waar ik bezig ben![]()

Vervelende slingeraap die het dip station constant bezet houdt door erin te zwaaien en hangen, vervolgens het squat rek in beslag nemen voor een 30kg squat met p*ssy pad in z'n nek.
Gewicht haat ik niet op, maar wel een p*ssy pad op 30kg als een chick ernaast 50kg squat zonder dat ding in der nek. 20 minuten vertraging door die grappen![]()
Mensen die vrolijk de kleedkamer inlopen en ''goeiedag!'' roepen, terwijl ik mijn training mentaal aan het voorbereiden ben.

Dan vraag je toch of je ff tussendoor mag, dat kan hij bijna niet weigeren als hij spelletjes speelt..dat er een vent net serieus zat te wordfeuten naast me en het bankje en me EZ stang dus verschrikkelijk lang bezet hield waarna ik dus maar met zo'n kansloze super curl stang (met zo'n hele grote bocht erin zodat tie steeds bijna tegen je kin kaatst)

Mensen die vrolijk de kleedkamer inlopen en ''goeiedag!'' roepen, terwijl ik mijn training mentaal aan het voorbereiden ben.
Ik dacht dat ik erg was, maar ik zeg tenminste wel uit mezelf eventjes hallo 
Leipo's die precies voor het squat rack moeten gaan staan lullen zodat ik niets zie![]()
cry everytiem
dat er een vent net serieus zat te wordfeuten naast me en het bankje en me EZ stang dus verschrikkelijk lang bezet hield waarna ik dus maar met zo'n kansloze super curl stang (met zo'n hele grote bocht erin zodat tie steeds bijna tegen je kin kaatst)

Leipo's die precies voor het squat rack moeten gaan staan lullen zodat ik niets zie![]()
cry everytiem