MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

man man, ben vanmorgen gaan trainen , was bijna een staar-contest
Stond er zo'n oude fl**ker gewoon naast mij bij elke machine gewoon te kijken + dan nog eens 3 andere bejaarden heel de tijd aan het kijken en hijgen
ik voelde me net verkracht :(

pics van jezelf !! anders is het niet waar ! :cool:

pics van jezelf !! anders is het niet waar ! :cool:

nee, want anders word er nog meer gegeild op me .
En wie weet zit die bejaardeclub hier stiekem ook op jonge kereltjes te fappen

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Dat zeggen de vrouwen ook altijd :( en dan knijpen ze erin.
Ik heb ook nooit eens een rustige dag waar ik met rust word gelaten

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Vraag er dan geld voor..... voor 30 euro mogen ze een half uur kijken naar hoe je traint. (30 euri p.p. dan he, dus 120euri snel verdiend)

Met hun pensioen kijken ze liever gratis vrees ik

-Aan de muziek bij ons, wat een drama zeg... ouwe wijfenmuziek
-Aan mensen die vragen of je nog lang bezig bent
-Mensen die je gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan daarna zelf de oefeningen helemaal fout doen
-Mensen die een oefening veels te zwaar pakken en hem niet goed uitvoeren, maar daarna wel een beetje opscheppen over hoeveel ze wel niet kunnen...
-Sportinstructeurs die maar een beetje doelloos rondlopen en een beetje bijkletsen met alle domme wijfen maar nooit helpen als spotter of oefeningen uitleggen aan mensen die het verkeerd doen...
-Zeurders die maar blijven vragen of je meedoet aan het buikspierkwartier terwijl je al 1000 x nee hebt gezegd en ook nooit meedoet...

mensen die meer squatten dan ik

Edit: zo'n hekel aan!

-Aan de muziek bij ons, wat een drama zeg... ouwe wijfenmuziek
-Aan mensen die vragen of je nog lang bezig bent
-Mensen die je gaan vertellen hoe je een oefening moet doen en dan daarna zelf de oefeningen helemaal fout doen
-Mensen die een oefening veels te zwaar pakken en hem niet goed uitvoeren, maar daarna wel een beetje opscheppen over hoeveel ze wel niet kunnen...
-Sportinstructeurs die maar een beetje doelloos rondlopen en een beetje bijkletsen met alle domme wijfen maar nooit helpen als spotter of oefeningen uitleggen aan mensen die het verkeerd doen...
-Zeurders die maar blijven vragen of je meedoet aan het buikspierkwartier terwijl je al 1000 x nee hebt gezegd en ook nooit meedoet...

Jij traint in limmen?:D

Al die lekkere wijven die met hun strakke poep en dikke t**ten die mij constant afleiden.
En de muziek.

Al die lekkere wijven die met hun strakke poep en dikke t**ten die mij constant afleiden.
En de muziek.

Als mijn setje klaar is, zit ik er lekker op te geilen zodat ik meer testeron produceer :hornyna:

Daarna knal ik een nieuwe extra rep eruit! :D

Ik heb een hekel aan alles als ik het trainen ben..!!! ik ben daar namelijk voor MEZELF! en niet voor /door anderen..

Mensen die denken dat ze ongelofelijk sterk zijn en zich gaan uitsloven, maar een oefening niet eens correct uitvoeren.

Ik haat het als mensen met hun vieze bezweten lichaam gaan trainen op een machine en die machine dan niet schoonmaken.

Dat er bij het squaten meer mee komt als je een windje laat!! :fuu:

Vandaag: een jongen die tijdens zijn crunches zat te bellen :eek:

Aan een een of andere dudue die met zijn klep voor het dumbbell rek gaat staan en dan ook nog zegt dat ik hem niet lastig moet vallen als hij een oefening aan het doen is.

De zomersporter die er nu weer is. Gister zat ik in de gym, zit er een groepje van 4 ecto's samen armer te trainen al pratend over hun komende vakantie in Lloret

Terug
Naar boven