MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

oke dit slaagt egt wel alles:s hoe kanje daar nu in slagen:s

ja, man ik wist niet wat ik zag:eek:. Was wel in de ab crunch machine. Hij had met één hand het ding vast waar je je aan moet vasthouden en in de andere had hij zijn gsm aan zijn oor :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat had die dan te vertellen? :D

De zomersporter die er nu weer is. Gister zat ik in de gym, zit er een groepje van 4 ecto's samen armer te trainen al pratend over hun komende vakantie in Lloret

Wat is daar mis mee JONGEN?!
Training voor sixpack en bicepzz voor Lloret, je wait.

"jow mattie, ben lekuhr men abzz aan het traine jonguh, je weet" :roflol:

Geen spiegels!

Mensen die denken dat het een speelzaal is.

mensen die hun materiaal niet opruimen waardoor ik altijd moet zoeken naar men gewichten.

Mensen die 2 oefeningen tegelijk bezet houden... op de ene leggen ze hun handdoek en ondertussen zijn ze bezig met de andere oefening;
kan ik niet tegen, zeker niet als 1 van die 2 oefeningen de volgende op m'n lijstje is :)

Mensen die 2 oefeningen tegelijk bezet houden... op de ene leggen ze hun handdoek en ondertussen zijn ze bezig met de andere oefening;
kan ik niet tegen, zeker niet als 1 van die 2 oefeningen de volgende op m'n lijstje is :)

Ik heb het al eerder gezegd maar voor jou doe ik het nog een keer.
Als er aso's hun handdoek expres in de weg leggen...pak hem op, snuit je neus erin en gooi hem in de hoek, daarna lekker gaan trainen.

Krijgen jullie nooit rages?

Ik word hier achter me comp al bijna boos als ik al die verhalen lees :mad:

Terug
Naar boven