XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat een figuur zat er weer in de gym vandaag... Een kerel die tussen elke set naar de spiegel loopt en dan op zijn "spieren" zit te geilen... Manmanman :D

Niks mis mee, ik BB curl ook altijd voor de spiegel.

'Op mn techniek letten' zeg ik dan, terwijl je hard word van je eigen aders op je onderarmen.:wanker:

Niks mis mee, ik BB curl ook altijd voor de spiegel.

'Op mn techniek letten' zeg ik dan, terwijl je hard word van je eigen aders op je onderarmen.:wanker:

heb je geen aders op je bovenarmen dan? gewoon effe mouwen opstropen anders

nog een tip; lats naar buiten duwen, komen je triceps er beter uit; lijk je een stuk buffer :cool:

hmmm, klinkt goed :D

Drom neem ik ook altijd een no-booster voor het trainen komen ze nog beter uit ;)

en wel een strak shirtje hè, in zo'n zwabberding kun je niets showen. liefst zijn de mouwen ook erg kort

hoor ons bezig, en wij zeggen dan dat vrouwen ijdel zijn hahahha

Mensen die gewichten aan de BB laten zitten :mad:

Mensen die hun dumbbells (of plates) laten vallen ipv ze op de grond te leggen.
Zelfs met dumbbell rows gooien ze de dumbbells soms van een meter op de grond.
Zodat iedereen even kan kijken met hoeveel kilootjes er zomaar eventjes gerowt wordt:cool:

Haha waar mensen zich al niet druk om kunnen maken, echt waar. Wat een stressvol bestaan zullen sommigen hier hebben :)

Haha waar mensen zich al niet druk om kunnen maken, echt waar. Wat een stressvol bestaan zullen sommigen hier hebben :)

Je ergens druk over maken en iets irritant vinden is niet hetzelfde he;)

En geef toe het is toch wel lekker om af en toe gewoon te zeiken om helemaal niks:D

man man, ben vanmorgen gaan trainen , was bijna een staar-contest
Stond er zo'n oude fl**ker gewoon naast mij bij elke machine gewoon te kijken + dan nog eens 3 andere bejaarden heel de tijd aan het kijken en hijgen
ik voelde me net verkracht :(

man man, ben vanmorgen gaan trainen , was bijna een staar-contest
Stond er zo'n oude fl**ker gewoon naast mij bij elke machine gewoon te kijken + dan nog eens 3 andere bejaarden heel de tijd aan het kijken en hijgen
ik voelde me net verkracht :(
haha. Moet je maar niet in de ochtend trainen:D

Dan moet je gewoon er wat van zeggen. Ik heb ook last van zo'n oude man die denkt dat ie alles weet... Gewoon zeggen dat ze op moeten fl*kkeren;) Een scheet laten of muziek hard aanzetten werkt ook nog wel eens.

ik heb schrik dat ie dan mss een hartaanval krijgt

Mannen in te kleine strakke broekjes... Gister liep er een bij ons:barf:

Terug
Naar boven