AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vertel eens meer waarom jouw leven draait om tijdens het trainen kijken naar mooie vrouwen die squatten?

Knap dat jij uit die vraag kan opmaken dat heel mijn leven daarom draait. :o
En sowieso wel bijzonder dat je die vraag stelt, want wie wil er nou niet kijken naar mooie vrouwen die squatten?

Knap dat jij uit die vraag kan opmaken dat heel mijn leven daarom draait. :o
En sowieso wel bijzonder dat je die vraag stelt, want wie wil er nou niet kijken naar mooie vrouwen die squatten?

Knap dat jij uit de opmerking van Yasmine kan opmaken dat hij squattende vrouwen in zijn homegym heeft (of als je het sarcastisch bedoelde; knap dat jij uit zijn opmerking kan uitmaken dat hij geen squattende vrouwen in zijn homegym heeft).

:o Same shit toch? Wat ik doe, doe jij ook.

Nja..In de sportschool waar ik train wil je niet kijken naar mooie vrouwen die squatten, want hun bad form doet meer pijn aan je ogen dan hun kont je ogen goed doet :o

Knap dat jij uit de opmerking van Yasmine kan opmaken dat hij squattende vrouwen in zijn homegym heeft (of als je het sarcastisch bedoelde; knap dat jij uit zijn opmerking kan uitmaken dat hij geen squattende vrouwen in zijn homegym heeft).

:o Same shit toch? Wat ik doe, doe jij ook.

Nja..In de sportschool waar ik train wil je niet kijken naar mooie vrouwen die squatten, want hun bad form doet meer pijn aan je ogen dan hun kont je ogen goed doet :o

Je zou inderdaad bijna denken dat ik het sarcastisch bedoelde...
Maar nee niet same shit, jij doet een aanname over een leven van iemand wat totaal niets te maken heeft met het onderwerp van de opmerking die ik maakte. Ik daarentegen relateer het wel aan het onderwerp waar het om draait: Nadelen van de sportschool.

Volgende keer mag je het weer proberen.

Je zou inderdaad bijna denken dat ik het sarcastisch bedoelde...
Maar nee niet same shit, jij doet een aanname over een leven van iemand wat totaal niets te maken heeft met het onderwerp van de opmerking die ik maakte. Ik daarentegen relateer het wel aan het onderwerp waar het om draait: Nadelen van de sportschool.

Volgende keer mag je het weer proberen.

Je bedoelde het niet sarcastisch? Dus je wilt serieus dat Yasmine vertelt over de mooie vrouwen die in zijn homegym squatten? Hmm..vaag.

Het zijn geen nadelen van de sportschool, het zijn irritaties IN de sportschool. Dit is een verschil.
Ik wist niet dat Yasmine jou irriteerde in de sportschool en dat het feit dat bij hem vrouwen squatten in zijn homegym, nadelig is voor jou. Excuses :roflol:

Je bedoelde het niet sarcastisch? Dus je wilt serieus dat Yasmine vertelt over de mooie vrouwen die in zijn homegym squatten? Hmm..vaag.

Het zijn geen nadelen van de sportschool, het zijn irritaties IN de sportschool. Dit is een verschil.
Ik wist niet dat Yasmine jou irriteerde in de sportschool en dat het feit dat bij hem vrouwen squatten in zijn homegym, nadelig is voor jou. Excuses :roflol:

Nadelig, irritant, who cares.

Verder zou ik mij even verdiepen in sarcasme. Bij beide berichten droop het sarcasme er vanaf.
Wellicht dat je het dan wel gaat begrijpen ;)

Nadelig, irritant, who cares.

Verder zou ik mij even verdiepen in sarcasme. Bij beide berichten droop het sarcasme er vanaf.

Wellicht dat je het dan wel gaat begrijpen ;)

Omfg als jij eens leert lezen dan zie je wat ik bedoel, maar je snapt er geen ruk van :')

hey Hell! weer een discussietje aan het voeren?!

Meh nee, flippie trekt conclusies door te zeggen dat ik geen conclusies moet trekken..Werid shit hier.

OT:
Mensen die tussen mijn squats door pull ups doen (geen probleem) maar dan niet helpen met de bar op/af de houders te leggen..

Meh nee, flippie trekt conclusies door te zeggen dat ik geen conclusies moet trekken..Werid shit hier.

OT:
Mensen die tussen mijn squats door pull ups doen (geen probleem) maar dan niet helpen met de bar op/af de houders te leggen..

Is dat nou een conclusie? :eek:

Hihi

OT:

Dat kan niet vaker dan 1 keer gebeuren toch?

Vertel eens meer over die mooie vrouwen die bij jou in je homegym squatten? :o
Die.zijn zo zeldzaam dat ik toch liever thuis train. En als ik train dan wil ik sterker worden. Als ik een boner wil, dan hoef ik daar echt niet voor te wachten op squattende vrouwen.

Wat ik echt irritant vind?
Datgene wat elke sportschool denk ik wel heeft!
De bierbuik bankdrukclub!!
Doen niks anders als iedere avond bankdrukken bijdehand zijn breed lopen
Met gemiddelde % van 30 a 40! Houden altijd de hoek bezet zijn luidruchtig en doen geen ene moer! Na een jaar zie je nog geen progressie, op de buik na dan die lijkt steeds meer te gaan groeien!

Wat ik echt irritant vind?
Datgene wat elke sportschool denk ik wel heeft!
De bierbuik bankdrukclub!!
Doen niks anders als iedere avond bankdrukken bijdehand zijn breed lopen
Met gemiddelde % van 30 a 40! Houden altijd de hoek bezet zijn luidruchtig en doen geen ene moer! Na een jaar zie je nog geen progressie, op de buik na dan die lijkt steeds meer te gaan groeien!

Moet ik juist altijd om lachen

Terug
Naar boven