wat is daar raar aan? Ik kan af en toe ook boos worden als ik mn set niet haal..
Eerst dacht ik ook: ja, wat is er raar aan? Maar er staat dan ook ''een te zwaar'' gewicht.
Als je minimaal 1 rep kan doen is het niet te zwaar
IMO 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is daar raar aan? Ik kan af en toe ook boos worden als ik mn set niet haal..
IMO 
dat onze gym te klein is voor het aantal mensen dat er trainen en het worden er steeds meer.
gisteren loopt er dan ieman gewoon tegen je halter aan tijdens het pressen. Is gewoon te vol en te klein

dat iedereen 3x zo sterk is als mij in de gym @powerbase![]()
:')Wat vind ik irritant in de sportschool?
Chicks die niet deadliften![]()
drukte. kut fitforfree met kut muziek altijd.( heb een mooie bt koptel gekocht voor dit probleem)
verder irritante mensen die zonder vragen kabel accessiores meenemen terwijl je die mischien een set later nodig hebt.
verder prima sfeer
drukte. kut fitforfree met kut muziek altijd.( heb een mooie bt koptel gekocht voor dit probleem)
verder irritante mensen die zonder vragen kabel accessiores meenemen terwijl je die mischien een set later nodig hebt.
verder prima sfeer
Ergste is toch wel als iemand ineens random schijven van je stang afhaalt, terwijl jij ernaast staatjk, de trainers in mijn gym zijn wel echt het ergste

sorry doe ik ook altijd gewoon. en ja zit bij dezelfde fitforfree
Zo een gast in de gym, ecto met een wit spannend broekje aanhangt altijd zen bar vol schijven van 20 kg failt op de squat.
Laatst ook schoof aan 1 kant alles er af toen andere kant ook, wat een pauper, had hij er geen klemmen op gedaan.
Vandaag zie ik hem mp's doen met 50kg wat veel te zwaar was voor hem, zag ik dat hij weer geen klemmen op zen bar had.
Zeg ik er iets van, begint ie opeens te huilen en met water te gooien.
---------- Toegevoegd om 03:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:27 ----------
Misschien toch is werk maken van een home gym![]()
Zo heel af en toe kom ik dit topic eens doornemen en besef ik iedere keer weer wat een geluk ik heb dat k thuis kan trainen; liever thuis enkel een barbell en wat schijven en een zelfgemaakt rack, dan een volledig afgewerkte en complete gyms waar je gek wordt!

Vertel eens meer over die mooie vrouwen die bij jou in je homegym squatten?![]()
Vertel eens meer waarom jouw leven draait om tijdens het trainen kijken naar mooie vrouwen die squatten?
Dit heb ik is keer per ongeluk gedaan bij een smith machine. Kerel (die ik ken) wou net bezig, haal ik die schijf weg![]()
Ik deed het niet expres en ja het was best awkward.![]()