Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

denhuhsopjebeeld

stembanden

Je snapt het niet he. De ''feministen'' waar jij het over hebt (de modernere, die zichzelf al te graag feministen noemen want VROUWEN zijn belangrijker) zijn geen echte, klassieke feministen. Feminisme NU is verpest door de vrouwen die denken dat het gaat om vrouwenrechten. ''die feministjes'' zijn dus de modernere vrouwen die zo zeuren om ''je mag geen vrouwen slaan'' maar niks zeggen als een man geslagen wordt. Zij hebben de echte betekenis verpest. ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ---------- Ik kan me wel ergeren als iemand geluid maakt, ligt eraan hoe en waar ed. Als ze keihard schreeuwen bij elke rep dan gaat het me wel irriteren ja, verpest mijn concentratie wel.

Dat zijn geen feminsten meer, dat zijn feminazi's.

Wat ik heeeeel irritant vind, is dat een werkneemster die er vaak is wanneer ik train, niet veel weet of kan van trainen en alleen daar zit te eten, lezen en praten met klanten.

Tijd terug wilde ik voor de zekerheid een spotter voor 40kg benchpress, maar was super rustig en degene die ik wel wilde vragen (oud-werkneemster van de gym) was zelf bezig met trainen dus ik vroeg aan de werkneemster of ze mij even wilde spotten, want zij was schijven aan het opruimen dus ik dacht, dat kan wel :D
Niet dus..zij had haar schouder verrekt (''schouder blessure'') door al die schijven opruimen (dat zei ze ook echt) en kon daarom niet 40 kg spotten..Moest dus alsnog de oud-werkneemster storen.

Pas geleden wilde ik vragen hoe de kettlebell 'werkt' (wilde een keertje vragen ipv zoals altijd alles op internet opzoeken) maar zij wist dit niet en ik moest het maar zelf uitzoeken en op internet kijken..

Zucht..Dat werkt dan in een sportschool..

beter dan de gemiddelde personal trainertrainer in mijn gym

:(

Mensen die:

dom vooruit gaan zitten staren op de benchbank 5+ min lang.

continue in de spiegel hun kleine biceps aanspannen.

100kg gaan benchen (50kg spotter) 1 rep en daarna om zich heen gaan kijken of iemand kijkt.

breed gaan lopen alsof hun armen in het gips zitten.

gewichten niet opruimen of laten hangen.

tegen mij gaan praten als ik bezig ben. (srsly rot gewoon op)

gaan schreeuwen/neuk geluiden maken als ze bezig zijn met oefening. (homo's)

mensen die rondlopen met eiwit shakes in de gym.

slippers, brillen, petten, sieraden, tassen & uggs.

BROSCIENCE talk at the gym.

mensen die half uur gaan staan lullen met elkaar.

bepaalde oefeningen uitvoeren op de verkeerde plek.

gewichten laten vallen, alle keren.

en zo nog 30 andere dingen die ik irritant vind.

Zo een gast in de gym, ecto met een wit spannend broekje aan :gay: hangt altijd zen bar vol schijven van 20 kg failt op de squat.
Laatst ook schoof aan 1 kant alles er af toen andere kant ook, wat een pauper, had hij er geen klemmen op gedaan.
Vandaag zie ik hem mp's doen met 50kg wat veel te zwaar was voor hem, zag ik dat hij weer geen klemmen op zen bar had.
Zeg ik er iets van, begint ie opeens te huilen en met water te gooien.

---------- Toegevoegd om 03:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:27 ----------

Mensen die:

dom vooruit gaan zitten staren op de benchbank 5+ min lang.

continue in de spiegel hun kleine biceps aanspannen.

100kg gaan benchen (50kg spotter) 1 rep en daarna om zich heen gaan kijken of iemand kijkt.

breed gaan lopen alsof hun armen in het gips zitten.

gewichten niet opruimen of laten hangen.

tegen mij gaan praten als ik bezig ben. (srsly rot gewoon op)

gaan schreeuwen/neuk geluiden maken als ze bezig zijn met oefening. (homo's)

mensen die rondlopen met eiwit shakes in de gym.

slippers, brillen, petten, sieraden, tassen & uggs.

BROSCIENCE talk at the gym.

mensen die half uur gaan staan lullen met elkaar.

bepaalde oefeningen uitvoeren op de verkeerde plek.

gewichten laten vallen, alle keren.

en zo nog 30 andere dingen die ik irritant vind.

Misschien toch is werk maken van een home gym ???

Zit je nu te haten op mijn uggs?

Ik zie wat jij deed daar Herkuul

stoor me niet zo snel aan anderen.

moet wel regelmatig me lach in houden omdat mensen bezig zijn met:

strijdkreten schreeuwen/brullen
belachelijke zware gewichten pakken en ermee staan te zwaaien/ creperen
"gezien" te worden

stoor me niet zo snel aan anderen.

moet wel regelmatig me lach in houden omdat mensen bezig zijn met:

strijdkreten schreeuwen/brullen
belachelijke zware gewichten pakken en ermee staan te zwaaien/ creperen
"gezien" te worden

Bij ons in de gym ook weer vorige week; knaapje met 140kg squat, halve ROM, knietjes naar binnen en spotter die vanaf de 1e rep in moet grijpen.
Ziet er zo wankel uit, alsof die elk moment in kan storten.

Side raises / bench presses met halve ROM ben ik ondertussen wel gewend, dit zie ik vrijwel alleen maar als ik rondkijk in de gym.

Poeptrainer

"Hee, kan je de schijven niet telkens op de grond laten komen"
> Dan is 't geen deadlift meer
"Voor een deadlift hoeven de schijven de grond niet aan te raken"
> Je haalt het door de war met Romanian Deadlift
"OK maar je beschadigd zo wel de schijven, dus doe het zachtjes"

het is srs rubber op rubber, en ik laat de bar toch echt behoorlijk gecontroleerd zakken Bovendien ook deadstop, dus het is niet dat ik de stang lekkor laat stuiteren op de vloer.

Lui die met een te zwaar gewicht trainen en als ze het aantal reps niet halen lopen te vloeken en tieren dat het een aard heeft. En dat bij elke oefening...

Maak je nie druk man

Irriteer me niet zo vaak aangezien alles altijd langs me heen gaat door harde muziek (hardstyle/hardcore) op en oortjes die al het geluid van buiten blokkeren. Althans dat dacht ik dat die oortjes dat deden. Vorige week waren er twee jongens bezig en die stonden zo ontzettend belachelijk hard te schreeuwen dat zelf ik het hoorde :eek:. Overigens ook tijdens het deadliften van max 70 kg :rolleyes:
Toch maar even wat van gezegd en kreeg een blik dat wat ze deden de normaalste zaak van de wereld was... :rolleyes:

Wat zeg je dan tegen zulke gasten? Ik mep je gelijk met een latpully stang in je nek.

Haha vind ik leuk

Zo een gast in de gym, ecto met een wit spannend broekje aan :gay: hangt altijd zen bar vol schijven van 20 kg failt op de squat.
Laatst ook schoof aan 1 kant alles er af toen andere kant ook, wat een pauper, had hij er geen klemmen op gedaan.
Vandaag zie ik hem mp's doen met 50kg wat veel te zwaar was voor hem, zag ik dat hij weer geen klemmen op zen bar had.
Zeg ik er iets van, begint ie opeens te huilen en met water te gooien.

:roflol:

zie dit nu pas

Lui die met een te zwaar gewicht trainen en als ze het aantal reps niet halen lopen te vloeken en tieren dat het een aard heeft. En dat bij elke oefening...

wat is daar raar aan? Ik kan af en toe ook boos worden als ik mn set niet haal..

Wat zeg je dan tegen zulke gasten? Ik mep je gelijk met een latpully stang in je nek.

Ik zei dat als hij dat gewicht niet aankan hij het niet moet gaan compenseren met hard geschreeuw en een verschrikkelijk slechte techniek.
Kreeg toen een beetje een vage blik van wtf bedoel jij nou, waarna ik hem meedeelde dat hij zn bek moet houden met dat overdreven schreeuwen.
Dat begreep die gelukkig wel.

Terug
Naar boven