- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het niet he. De ''feministen'' waar jij het over hebt (de modernere, die zichzelf al te graag feministen noemen want VROUWEN zijn belangrijker) zijn geen echte, klassieke feministen. Feminisme NU is verpest door de vrouwen die denken dat het gaat om vrouwenrechten. ''die feministjes'' zijn dus de modernere vrouwen die zo zeuren om ''je mag geen vrouwen slaan'' maar niks zeggen als een man geslagen wordt. Zij hebben de echte betekenis verpest. ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ---------- Ik kan me wel ergeren als iemand geluid maakt, ligt eraan hoe en waar ed. Als ze keihard schreeuwen bij elke rep dan gaat het me wel irriteren ja, verpest mijn concentratie wel.

hangt altijd zen bar vol schijven van 20 kg failt op de squat.Mensen die:
dom vooruit gaan zitten staren op de benchbank 5+ min lang.
continue in de spiegel hun kleine biceps aanspannen.
100kg gaan benchen (50kg spotter) 1 rep en daarna om zich heen gaan kijken of iemand kijkt.
breed gaan lopen alsof hun armen in het gips zitten.
gewichten niet opruimen of laten hangen.
tegen mij gaan praten als ik bezig ben. (srsly rot gewoon op)
gaan schreeuwen/neuk geluiden maken als ze bezig zijn met oefening. (homo's)
mensen die rondlopen met eiwit shakes in de gym.
slippers, brillen, petten, sieraden, tassen & uggs.
BROSCIENCE talk at the gym.
mensen die half uur gaan staan lullen met elkaar.
bepaalde oefeningen uitvoeren op de verkeerde plek.
gewichten laten vallen, alle keren.
en zo nog 30 andere dingen die ik irritant vind.

stoor me niet zo snel aan anderen.
moet wel regelmatig me lach in houden omdat mensen bezig zijn met:
strijdkreten schreeuwen/brullen
belachelijke zware gewichten pakken en ermee staan te zwaaien/ creperen
"gezien" te worden
. Overigens ook tijdens het deadliften van max 70 kg 

Zo een gast in de gym, ecto met een wit spannend broekje aanhangt altijd zen bar vol schijven van 20 kg failt op de squat.
Laatst ook schoof aan 1 kant alles er af toen andere kant ook, wat een pauper, had hij er geen klemmen op gedaan.
Vandaag zie ik hem mp's doen met 50kg wat veel te zwaar was voor hem, zag ik dat hij weer geen klemmen op zen bar had.
Zeg ik er iets van, begint ie opeens te huilen en met water te gooien.

Lui die met een te zwaar gewicht trainen en als ze het aantal reps niet halen lopen te vloeken en tieren dat het een aard heeft. En dat bij elke oefening...
Wat zeg je dan tegen zulke gasten? Ik mep je gelijk met een latpully stang in je nek.