MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hoi

Ma(rl)eentje! :o

Ik ben Meaantje!

beetje als jing en jang. Maeentje en Meaantje

OT: dat ze in mn gym willen focussen op "fitness" en niet wilen dat er mensen hartkoor liften.

Eigenaresse stuurde mij weg omdat ik te jong was, mocht alleen machines gebruiken . jij wat maat?

Gister tijdens het deadliften kwam een fitness instructeur naar me toe om me te vertellen dat ik niet steeds de bar moest neerleggen bij elke rep maar hem gewoon tot mijn knieen moest laten zakken en dan weer op tillen. Hij kreeg hierbij heel wat steun van alle fontysboys. Anders zou je steeds opnieuw een maximale spanning op je ruggenwervel zetten en dat is heel slecht, aldus fontyspappies. Alle bodybuilders doen het fout, aldus fontyspappies.

Daarna zei ik ze dat dit niet de bedoeling was. Toen ik bij mijn nieuwe set de bar weer rustig op grond legde zag ik de fontyspappies teleurgesteld nee schuden: 'hij begrijpt er niks van'

Gister tijdens het deadliften kwam een fitness instructeur naar me toe om me te vertellen dat ik niet steeds de bar moest neerleggen bij elke rep maar hem gewoon tot mijn knieen moest laten zakken en dan weer op tillen. Hij kreeg hierbij heel wat steun van alle fontysboys. Anders zou je steeds opnieuw een maximale spanning op je ruggenwervel zetten en dat is heel slecht, aldus fontyspappies. Alle bodybuilders doen het fout, aldus fontyspappies.

Daarna zei ik ze dat dit niet de bedoeling was. Toen ik bij mijn nieuwe set de bar weer rustig op grond legde zag ik de fontyspappies teleurgesteld nee schuden: 'hij begrijpt er niks van'

Irritant ja :rolleyes: Ergens moet je ze gewoon uitlachen, omdat zij met zn allen het gewoon fout hebben..maar het irriteert je dan gewoon dat zulke mensen dan op die manier reageren tegen je.

Bekend verhaaltje

Ik zeg gewoon dat ik doe wat ik wil doen en dat ze hun bek moeten houden.
Meestal lopen ze daarna weg. :roflol:

☯☯☯

Terug
Naar boven