- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn hond heet Duco
Maar volgens mij heeft het weinig meer met sportschool te maken![]()
Mijn hond heet Duco
Maar volgens mij heeft het weinig meer met sportschool te maken![]()
Rare naam! Vanaf nu heet jouw hond ''Mandje''
Ter inspiratie van ''Meaantje''
Ik praat tegen mezelf![]()
Rare naam! Vanaf nu heet jouw hond ''Mandje''
Ter inspiratie van ''Meaantje''
Ik praat tegen mezelf![]()
Waarom is Duco een rare naam?![]()
Omdat je Duco onmogelijk blozend kan uitspreken
Maury [Afbeelding niet meer beschikbaar] is ook een mooie naam voor je hond!
Omdat je Duco onmogelijk blozend kan uitspreken
Maury [Afbeelding niet meer beschikbaar] is ook een mooie naam voor je hond!
Ach schiet op jij.![]()
Oké, morgen knuffelen?![]()
Goh hou jij altijd zo vol?
heb je weer pb gestuurd lol![]()
Gister tijdens het deadliften kwam een fitness instructeur naar me toe om me te vertellen dat ik niet steeds de bar moest neerleggen bij elke rep maar hem gewoon tot mijn knieen moest laten zakken en dan weer op tillen. Hij kreeg hierbij heel wat steun van alle fontysboys. Anders zou je steeds opnieuw een maximale spanning op je ruggenwervel zetten en dat is heel slecht, aldus fontyspappies. Alle bodybuilders doen het fout, aldus fontyspappies.
Daarna zei ik ze dat dit niet de bedoeling was. Toen ik bij mijn nieuwe set de bar weer rustig op grond legde zag ik de fontyspappies teleurgesteld nee schuden: 'hij begrijpt er niks van'
Ergens moet je ze gewoon uitlachen, omdat zij met zn allen het gewoon fout hebben..maar het irriteert je dan gewoon dat zulke mensen dan op die manier reageren tegen je.Gister tijdens het deadliften kwam een fitness instructeur naar me toe om me te vertellen dat ik niet steeds de bar moest neerleggen bij elke rep maar hem gewoon tot mijn knieen moest laten zakken en dan weer op tillen. Hij kreeg hierbij heel wat steun van alle fontysboys. Anders zou je steeds opnieuw een maximale spanning op je ruggenwervel zetten en dat is heel slecht, aldus fontyspappies. Alle bodybuilders doen het fout, aldus fontyspappies.
Daarna zei ik ze dat dit niet de bedoeling was. Toen ik bij mijn nieuwe set de bar weer rustig op grond legde zag ik de fontyspappies teleurgesteld nee schuden: 'hij begrijpt er niks van'

Goh hou jij altijd zo vol?
heb je weer pb gestuurd lol![]()
Knuffelen hou ik lang vol ja
Wow.. Dat was het allerliefste PBtje dat ik ooit had gekregen![]()
Knuffelen hou ik lang vol ja
Wow.. Dat was het allerliefste PBtje dat ik ooit had gekregen![]()
Slijmbalverwacht dan wel net zo'n lief berichtje terug
![]()
Hoi
Ma(rl)eentje!
Ik ben Meaantje!
beetje als jing en jang. Maeentje en Meaantje
OT: dat ze in mn gym willen focussen op "fitness" en niet wilen dat er mensen hartkoor liften.
ga je starten met Meaantje verbeteren?

ga je starten met Meaantje verbeteren?
succes: dat is een full-time job![]()

Hoi
Ma(rl)eentje!
Ik ben Meaantje!
beetje als jing en jang. Maeentje en Meaantje
OT: dat ze in mn gym willen focussen op "fitness" en niet wilen dat er mensen hartkoor liften.