AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

goed topic

VME, altijd verschrikkelijke muziek zonder tempo erin en áls ze eens een nummer draaien met een fijne beat is het van 3 jaar geleden.

Iedereen zweet wel is, maar vandaag was er een gast!
Kon gewoon niet bij de dumbells komen, groene walm waar ik niet doorheen kwam.
Hoe kan iemand zo stinken ???

Iedereen zweet wel is, maar vandaag was er een gast! Kon gewoon niet bij de dumbells komen, groene walm waar ik niet doorheen kwam. Hoe kan iemand zo stinken ???

Haha had ook zoiets paar keer, stonk so STRONK!! Ik ging gelijk mezelf ruiken, dacht micchien ik ofzo, zo sterk was het en hij stond meters verderop.

Haha had ook zoiets paar keer, stonk so STRONK!! Ik ging gelijk mezelf ruiken, dacht micchien ik ofzo, zo sterk was het en hij stond meters verderop.

Maar serious,,,,,,,,,,,, ?
Ik snap niet......Dat moet zo'n persoon toch zelf merken!
Ben het echt uit de weg gegaan, want had anders wat gezegd.

Sommige lichamen reageren slecht op bepaalde etenswaren en niet iedereen vindt zichzelf stinken, ze spuiten alleen wat extra deo erop (wat alles erger maakt) en denken dat alles OK is.
Or he just didnt give a f**k :p

Sommige lichamen reageren slecht op bepaalde etenswaren en niet iedereen vindt zichzelf stinken, ze spuiten alleen wat extra deo erop (wat alles erger maakt) en denken dat alles OK is.
Or he just didnt give a f**k :p

Better give a f**k next time!;)

Bij ons hebben ze een keer tegen zo een stinkerd gedaan, kwam nooit meer:P
Iemand ging naar kleedkamer, haalde deo, ging naar die man en schreeuwde "hier, jij hebt het meer nodig dan ik"

Ik haat echt de muziek in mijn gym + mensen die dumbbells laten rondslingeren

Mensen die op een afstandje schamper staan te grinniken om iemand die in hun ogen vreemd traint zonder dat ze überhaupt weten waarom.

Of in geval van slechte vorm, maar dan niet even helpen.

Mensen die op een afstandje schamper staan te grinniken om iemand die in hun ogen vreemd traint zonder dat ze überhaupt weten waarom.

Gewoon even vragen volgende keer of ze je willen helpen, succes

Ik doe dat ook, alleen heel kort. Als ik er van moet zeggen dan blijf ik bezig

Gewoon even vragen volgende keer of ze je willen helpen, succes

Ik hoef geen hulp, maar ik heb mensen op pliometrie zien trainen. Dan zie je binkies die al hun kennis van internet hebben daar schamper over doen omdat ze er simpelweg geen reet van snappen. :D

Van die luid kreunende kerels en die keihard de dumbells op de vloer laten kletteren

Skinny motherfuckers die 2 maanden bezig zijn en dan stringers gaan rocken.
Inb4 je bent zelf een skinny ecto.

-

Laatst bewerkt:
Mensen die dumbells verzamelen, en ze schijnbaar allemaal tegelijk gebruiken...

Mensen die denken dat ze voorrang hebben omdat ze vaak fitnessen.

Mensen die het enige squat rek gebruiken voor oefeningen waar geen squat rek voor nodig is. Deadlift, ohp, etc. Laatst zelf iemand die dumbell lunges in het squat rek deed. En die vond het nog raar ook dat ik hem vroeg dat even ergens anders te gaan doen.

Terug
Naar boven