AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die het enige squat rek gebruiken voor oefeningen waar geen squat rek voor nodig is. Deadlift, ohp, etc. Laatst zelf iemand die dumbell lunges in het squat rek deed. En die vond het nog raar ook dat ik hem vroeg dat even ergens anders te gaan doen.

Waarschijnlijk train je niet bij een sportschool maar bij basic fit oid.

Mensen, spotters daargelaten.

laatst had er iemand in zijn broek gepoept tijdens het trainen. stinken niet normaal.

Mensen die het enige squat rek gebruiken voor oefeningen waar geen squat rek voor nodig is. Deadlift, ohp, etc. Laatst zelf iemand die dumbell lunges in het squat rek deed. En die vond het nog raar ook dat ik hem vroeg dat even ergens anders te gaan doen.

Was het wel echt een squat rek of was het meer een powerrack?
Want bij ons (basic fit huehue) kan je niet echt ergens anders OHP doen dan in het powerrack (geen squat rek dus).
Heb je bij jou wel een plaats voor ohp dan? Zo ja, dan kan je daaruit ook squatten.

Spotters die de stang de hele rep vasthouden en meehelpen

Waarschijnlijk train je niet bij een sportschool maar bij basic fit oid.

F4F. :(

Was het wel echt een squat rek of was het meer een powerrack?
Want bij ons (basic fit huehue) kan je niet echt ergens anders OHP doen dan in het powerrack (geen squat rek dus).
Heb je bij jou wel een plaats voor ohp dan? Zo ja, dan kan je daaruit ook squatten.

Is een echt squat rek. En een overhead press kan overal. Als ik wil pressen powerclean ik de barbell gewoon van de grond.

hell: kun jij meer pressen dan cleanen dan?

Mwoah, zo'n clean is echt niet zo'n probleem. Tenzij je veel gewicht neemt om je ego te strelen, en dan halve reps pressen.

Ik clean niet, maar als ik zwaar ga pressen dan lijkt het me onnodig om eerst je energie te gebruiken om de barbell omhoog te krijgen, als je ook gewoon het squatrek kan gebruiken.

sommige lui zweren er bij dat je dan veel meer spanning hebt

Het heet toch een squatrek, geen overheadpressrek?
Curlen in squatrek is dus ook prima?

Ik doe curls op de benchpress, want f**k de 'errday is chest-bicepsday' mensen.

Terug
Naar boven