AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik train ben ook niet

Akkoord. Maar bij ons zijn er gastjes die tussen elke set 3-5 minuten op facebook zitten te scrollen.. Dat is onzin.
als je 3-5 minuten rust hebt. Waarom zou je dan alleen maar voor je uit staren. Dan kan je ook even op je telefoon zitten

GSM's

Voetballers

groepjes kinderen

'ik-train-ben-niet-want-ik-wil-geen-dikke-benen-mensen'

ik train ben ook niet.

ik zit elke training constant op me telefoon voor bvb, muziek, opzoeken hoeveel gewicht ik moest doen of wat de volgende oefening is, berichten beantwoorden of versturen, filmpjes maken van setjes, ect ect.

ik train ben ook niet.

ik zit elke training constant op me telefoon voor bvb, muziek, opzoeken hoeveel gewicht ik moest doen of wat de volgende oefening is, berichten beantwoorden of versturen, filmpjes maken van setjes, ect ect.
Topper! ;-)

ik train ben ook niet.

Dan hoop ik niet dat je in dezelfde gym traint als BB Tom. Wat zal 'ie jou irritant vinden zeg.

Dan hoop ik niet dat je in dezelfde gym traint als BB Tom. Wat zal 'ie jou irritant vinden zeg.

ik ben ook enorm irritant.

ik doe al die stereotype shit die de hartkoor dedicated bodykebuilders irritant vinden.

zit constant op me telefoon
hou lang rust
praat met iedereen
trainingen duren langer dan 45 mins
en maak nog gains ook.

Hahaha :D Wel ik heb gewoon een persoonlijk antwoord gegeven op de vraag van het topic. Ik heb ook vrienden in de gym die dit doen... Maar voor mij hoeft het gewoon niet.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij ons in de gym is het gebruik van gsm omgekeerd evenredig met de shape waarin die personen zich bevinden.

ik ben ook enorm irritant.

ik doe al die stereotype shit die de hartkoor dedicated bodykebuilders irritant vinden.

zit constant op me telefoon
hou lang rust
praat met iedereen
trainingen duren langer dan 45 mins
en maak nog gains ook.
Vond die ene kutecto net wel irritant die alleen quads heeft.
Zomaar gaan poseren terwijl ik een serieus trainingsfilmpje van mijn squat aan het maken was godver

Hahaha :D Wel ik heb gewoon een persoonlijk antwoord gegeven op de vraag van het topic. Ik heb ook vrienden in de gym die dit doen... Maar voor mij hoeft het gewoon niet.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij ons in de gym is het gebruik van gsm omgekeerd evenredig met de shape waarin die personen zich bevinden.

Mensen die dat doen zijn mijn vrienden niet!!!!!!!!

Ach, ieder doet uiteindelijk wat ie wil.

Terug
Naar boven