Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://www.instagram.com/p/BFW1UnZv9O6/De zomermensen in de gym.
Constant lopen te bellen/whatsappen/facebooken/instagrammen ipv te liften.
Dan heb je geen goede koptelefoon.Te harde hardstyle muziek draaien bij de crossfit (naast de gewichten), waardoor die muziek nog boven mijn koptelefoon uitkomt.![]()
Nee, klopt. Is geen noise-cancelling headphone. Maar goed, doet niet af van het feit dat die muziek alsnog buitensporig hard stond.
samen squaten (tegelijk)
Helemaal erg als het vrouwtje net is begonnen met trainen en de jongen in de relatie al even traint. god***domme veel gezever en gesjouw met gewichten tussen sets.
Bij mij in de gym komt altijd een stelletje op zaterdagochtend en die doen alles op zelfde gewicht. Ook beschamendHelemaal erg als het vrouwtje net is begonnen met trainen en de jongen in de relatie al even traint. god***domme veel gezever en gesjouw met gewichten tussen sets.

Gasten die een halve Deo bus leeg spuiten in de kleedkamer.
Lol. Jij bent zielig.Je blijft die onbegrijpelijke taal uitslaan alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn ofzo. Dude...Ik. Snap. Je. Niet. Je kunt net zo goed swahili praten. Bovendien ben je volgens mij zo blank als maar zijn kan, wat het allemaal nogal zielig maakt eigenlijk. En voor je dreigementen uit, zou ik eerst eens navraag doen met wie je te doen hebt![]()