AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Voor bench heb ik wel gauw een halfuurtje nodig alleen...
Ik twintig minuten. Benchen , prima, als je dan ook echt traint. Niet met drie man ouwehoeren en dan per ongeluk ook nog een keer een gewichtje optillen. Irritant vind ik dat. Ga dan maar in de coffeecorner staan.

Hier meestal 45 minuten, als ik aansluitend ook nog ga smaldrukken nog ruim een kwartier erbij. Maar geen irritaties over en weer (tenminste, op dit gebied).

Al last gehad van de massale toestroom van (nieuwe) leden met goede voornemens in de sportschool? Ik heb er tot nu toe niets van gemerkt. Het was niet drukker dan normaal op 2, 3 en 4 januari. Wat is jullie ervaring tot nu toe?
Geen last van in een hardcore gym. Train gelukkig niet meer bij de Shit 4 Free.

Hier meestal 45 minuten, als ik aansluitend ook nog ga smaldrukken nog ruim een kwartier erbij. Maar geen irritaties over en weer (tenminste, op dit gebied).
Ik heb ook liefjes aangegegeven dat ik voor kerst graag een extra powerrack en bench zou krijgen in de gym. Marja ‘premium’ gym dus veel verschillende machines, boel ‘functioneel’ en Milon.

vergeleken met wat ik hier voorbij zie komen aan gewichten ben ik een mietje, maar inmiddels ben ik degene die het meestsquat bij mij in de gym..... sfeer is wel prima. Aardige begeleiding en goede sauna etc.

Bovenal; lekker dichtbij en oneindig veel beter dan basic fit die er bijna naast zit.

Mensen die hun gewichten niet opruimen gelukkig valt het mee bij mij in de Dorps gym die trouwens sins kort 24/7 open is heel relaxt maar zodra ik even naar een fit for free of basic fit ga kan ik 10 minuten zoeken voor de 2e 20kg dumbell. Hele opwarming naar de klote

Mensen ga gewoon thuis trainen, investeer 1x een paar duizend euro en je hebt nergens meer last van. Tenzij je het “sociale aspect” belangrijk vindt (ik persoonlijk totaal niet)

Mensen die praten, appen of bellen en onnodig apparaten bezet houden. Tyf op

Ja, dat is ook wel een puntje.

Mensen ga gewoon thuis trainen, investeer 1x een paar duizend euro en je hebt nergens meer last van. Tenzij je het “sociale aspect” belangrijk vindt (ik persoonlijk totaal niet)

Ik heb daar persoonlijk geen intresse in ik doe het ook niet voor het sociale aspect. Maar ik vind het gewoon fijn dat in de sportschool al alles is geregeld en ook het feit dat ik even uit huis ben is fijn. En om nou dumbells tot 60+ te kopen is wel een duur geintje en dan nog de aparaten. Misschien als ik wat ouder ben en down size een soort cardio gym thuis dat lijkt me wel wat.

Als mensen hier over 60kg DB praten, hebben ze het dan over 2x 30KG (60kg drukken) of 2x 60KG (120kg drukken) ik praat met dumbbell oefeningen altijd over het gewicht van één dumbbell :)

Laatst bewerkt:
preciessssssss een veel betere atmosfeer thuis en dus ook minder stress wat je groei alleen maar bevorderd :wl:

je kan ook zonder dumbells trainen toch...gewoon basic stuf en powerrack en halter met 120kg aan wat gewiggies

Ik heb zelf geen homegym maar:
1. Je moet er de ruimte voor hebben. (ff deadlift platformpje bouwen in je flatje driehoog achter lijkt me geen optie)
2. Het is een flinke investering qua $$$
3. Het is altijd beperkter qua spullen dan een goed gevulde gym.

Terug
Naar boven