MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

  • Filmpjes van die wijven graag
     
    als je iemand vraagt te spotten tijdens squats dat die aan mijn ellebogen begint te trekken.
     
    Mensen die gewoon een random toestel uitkiezen om te stretchen.

    Het is een PEC deck verdorie.
     
    Al last gehad van de massale toestroom van (nieuwe) leden met goede voornemens in de sportschool? Ik heb er tot nu toe niets van gemerkt. Het was niet drukker dan normaal op 2, 3 en 4 januari. Wat is jullie ervaring tot nu toe?
     
    Al last gehad van de massale toestroom van (nieuwe) leden met goede voornemens in de sportschool? Ik heb er tot nu toe niets van gemerkt. Het was niet drukker dan normaal op 2, 3 en 4 januari. Wat is jullie ervaring tot nu toe?
    Ik zie hier af en toe nieuwe mensen lopen naar de cardio maar ik zie nu al dat die het geen week volhouden
     
    Al last gehad van de massale toestroom van (nieuwe) leden met goede voornemens in de sportschool? Ik heb er tot nu toe niets van gemerkt. Het was niet drukker dan normaal op 2, 3 en 4 januari. Wat is jullie ervaring tot nu toe?
    Hier ook nauwelijks.
     
    Ergernis; groepjes. Die gaan enorme ouwehoeren en houden zaken veel te lang bezet. Allemaal een setjes, dan samen 5 minuten ouwehoeren, setje, ouwehoeren. Kolere. Als ze bij de bench staan kan ik wel een half uur cardio gaan doen om niet volledig af te koelen.
     
    Ergernis; groepjes. Die gaan enorme ouwehoeren en houden zaken veel te lang bezet. Allemaal een setjes, dan samen 5 minuten ouwehoeren, setje, ouwehoeren. Kolere. Als ze bij de bench staan kan ik wel een half uur cardio gaan doen om niet volledig af te koelen.
    Voor bench heb ik wel gauw een halfuurtje nodig alleen...
     
    Insta-boys die na elke oefening een foto moeten pakken, zodat iedereen weet hoe hard ze stinken.
    ''Influencers'' ook weer zo'n achterlijke bedoeling.''Ik kan geen job vinden, dus ik word influencer''
    Altijd wel vreemd genoeg dat ze nog dommere persoonlijkheden dan zichzelf vinden om hun te volgen.:eyes:

    Spelletjes op de gsm tijdens je training.
    Mensen die stinken al voor dat ze beginnen met trainen.
    cable's van op afstand loslaten,waardoor dat er stilaan scheuren in de gewichtsblokken komen..
     
    :roflol: Die hebben er gewoon een half grammetje speed in gemikt.
    Vandaar dat die niet groter word met die spuit in zijn reet. die vent zit gwn elke dag aan de pep:eek:
     
    Van de week zat er 1 op de seated row tussen de sets door een beetje netflix te kijken op zijn telefoon......
    Daar wordt ik wel een beetje vervelend van.
     
    Back
    Naar boven