Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren...
Kerel spreekt me aan over zijn voorbije weekend en is blijkbaar niet sociaal aangelegd...
want hij heeft niet door dat als iemand oortjes in heeft met muziek, dat heel waarschijnlijk wil zeggen: Leave me the f**k alone while I am training...

Nog nooit gezien dat gasten elkaar random aanspreken in de gym om even te socializen :roflol: kan aan m'n gym liggen maar vind het over het algemeen niet de plek daarvoor.

Dat ze ouder zijn. Izzy houd van jong vlees.

Let op dude, het is houdt met dt, gevaarlijk wat je doet hier.

Ohhhh shit nu maar hopen dat @Cool Novice het niet leest.
23d6fcecc4467ca59369f417260e82_grammar-nazi-says-youre-misc-quickmeme-grammar-natzi-meme_625-446.jpg

Spelling is geen grammatica.

• Like
Waarderingen: BB_
Je mis alleen wel wat interpunctie.

Nog nooit gezien dat gasten elkaar random aanspreken in de gym om even te socializen :roflol: kan aan m'n gym liggen maar vind het over het algemeen niet de plek daarvoor.

Zelf heb ik de sfeer nog meegemaakt waarvan je een mooi voorbeeld in de film Pumping Iron in Gold's gym kan zien, die camaraderie is niet gespeeld en bovendien laagdrempelig. Samen hard trainen en elkaar aanmoedigen, maar ook gezellig kletsen en dollen, je kon zo aansluiten bij de gang. Eigenlijk ging ik nog meer voor de sfeer dan voor het trainen naar de sportschool.

Zodra ik deadlift dat een wijf 2 a 3 meter verder recht voorme neus gaat deadliften.
Of zodra ik leg raises uitvoer LIGGEND dat een chick precies een meter naast me op en neer squat met een dumbbel

Nou mijn aandacht krijgen ze niet

Zodra ik deadlift dat een wijf 2 a 3 meter verder recht voorme neus gaat deadliften.
Of zodra ik leg raises uitvoer LIGGEND dat een chick precies een meter naast me op en neer squat met een dumbbel
Nou mijn aandacht krijgen ze niet

En dat dat ook gewoon toeval geweest kan zijn komt niet in je op? :dunno:

Laatst bewerkt:
Bij ons loopt er ook een gast rond die echt tegen iedereen aanlult en gewoon random met mensen gaat meetrainen zonder dat ze erom vragen:roflol: er zitten een hoop wanhopige mensen tussen hoor

homo's die aan het staren zijn.

Wel laat ik het zo zeggen...
Ik werk 7 dagen op 7 en heb ook een gezin dat wat tijd met mij wil doorbrengen. Dus tracht ik mijn tijd in de gym zo efficiënt mogelijk te benutten.
Dus nee, ik heb geen tijd om elke dag in de gym ook nog eens een half uur te praten over koetjes en kalfjes zoals de meesten doen. Ik vertrek naar mijn werk om 6u30 en kom om 18u of 18u30 thuis.
Dan wil ik ook geen tijd verliezen in de gym om te trachten om 20u terug thuis te zijn en dan heb ik nog een uurtje of 2 met mijn vrouw en mijn zoontje.
En ja dan vind ik het soms irritant als mensen dat niet snappen.
Als ik sommigen zie: die spenderen dagelijks 2 tot 3u in de gym waarvan ze makkelijk een uur praten links en rechts.
Ik heb daar de tijd niet voor

Ik draag een koptelefoon. Veel efficiënter. Als ze praten hoor je er namelijk niks van Haha. Ik ga namenlijk direct na werk sporten, krijg al genoeg koetjes en kalfjes te horen omdat ik in de zorg werk :).

Heb zelf al maybe 3/4 jaar een flinke homegym, ivm tijdelijk in het buiteland wonen ben ik weer een tijdje genoodzaakt om in een commerciële gym te trainen, de t*ring :o:o

Gasten die tijdens hun setjes met oortjes in aan het bellen zijn, tijdens bankdrukken gewoon door blijven praten

Wijven die een correcte uitvoering nooit hebben geleerd maar aan het kreunen/schreeuwen zijn als Coleman en zo kan ik nog wel ff doorgaan :o

Terug
Naar boven