- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Zo krijg je nooit goede schouders ook natuurlijk...Benchen doe ik niet. Slechte schouders denk ik dus ik gok het er niet op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo krijg je nooit goede schouders ook natuurlijk...Benchen doe ik niet. Slechte schouders denk ik dus ik gok het er niet op.
Bedankt voor de tip. Ga ik mee aan de slag.Zo krijg je nooit goede schouders ook natuurlijk...
Van die gasten die willen squatten in de cage terwijl ik net even lekker m'n biceps aan het pompen ben.. Om doodziek van te worden
Curling in the squat rek, ja vanochtend had ik een aardig voorbeeld.Het is irritant omdat het dicht is
Dan sta je buiten en ben je niet IN de gym.
Mooie openingspost hier.Curling in the squat rek, ja vanochtend had ik een aardig voorbeeld.
Bij ons in de gym is er maar 1 squatrek, zo eentje met twee noodsteunen aan de voorkant. Ik kwam de gym binnen en zag iemand net de laatste gewichten eraf halen van een stang die op de noodsteunen lag. Dacht dus mooi die is net klaar, maar toch maar gevraagd of hij bijna klaar was. Maar nee hoor, mijnheer ging net beginnen. Toen zag ik dat hij met de lege stang iets aan het doen was met afwisselend overhead press en in de nek laten zaken.
Toen ik hem vroeg of ik het squatrek mocht gebruiken, gezien hij deze toch niet nodig had, was het antwoord in eerste instantie bevestigend. Toen drong het bij hem door dat ik waarschijnlijk gewichten op de stang wilde hebben en we dus niet van dezelfde stang gebruik konden maken. Dus ik uitgelegd dat het geen probleem was want er waren nog een paar andere stangen los in de zaal die ik kon pakken.
Dus ik dacht mooi, dat is dan geregeld. De kerel nam een stapje terug en begon aan een nieuw setje en ik plaatste een nieuwe stang in het rek en wilde net gaan opwarmen met de lege stang. Toen kwam het, die vent begreep op dat moment pas dat als ik daar ging squatten, hij zijn stang niet meer op de noodsteuntjes kon plaatsen en merkte op: "Huh, maar ik moet nog wel mijn stang op het randje kunnen doen hé". Toen heb ik hem maar voorzichtig gevraagd of het ook een optie was om de lege stang op de grond te plaatsen, wat gelukkig geen probleem leek gezien dat ik geen antwoord meer kreeg.

Aangezien je thuis traint bedoel je dus je vriendin?Medewerkers die een cursusje hebben gevolgd en hun 'kennis' met je willen delen.
Hoepel op naar je balie of ga stofzuigen ofzo.
Tijdelijk niet trainenMooie openingspost hier.
Welkom, wat zijn je doelen?![]()
wats kebeurt
Corona

over 6wkn daten? ik wil je antistoffen

Bedoeling was vandaag weer te beginnen maar megh dat niets doen is opzich ook wel chill