XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

weklom bij de Dump & Bddie Buldert clup :zweet:

Niets irritanter dan mannen die screamen terwijl ze 4 kg in elke hand hebben ... sjonge jonge

Dat er helemaal geen ventilatie of ventilatoren zijn.

Door Corona maatregelen Maar 1 leg extention en 1 leg curl beschikbaar waarbij ik bijna nooit de kans krijg ermee te trainen want het is altijd bezet

En dan van die shirtjes 'no I'm not on steriods' ja dat valt te zien ook :roflol:

Hahah het verschil moet er zijn. Iedereen heeft zijn eigen eigen keuze en vooral tevredenheid..
Maar ik begrijp je goed van die fitboy's en biceps van 37 cm aangespannen haha :D

Hahah het verschil moet er zijn. Iedereen heeft zijn eigen eigen keuze en vooral tevredenheid..
Maar ik begrijp je goed van die fitboy's en biceps van 37 cm aangespannen haha :D

Het boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.

Het boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.
Goed gekeurd shirtje fashion kamelus??
20200822_084832.jpg

Kom er maar in, @Skatermarvin

:coffeepc:

Terug
Naar boven