- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan van die shirtjes 'no I'm not on steriods' ja dat valt te zien ook![]()
t/m L anders ben je te breed/rond

Jij weer hoor

Dat er helemaal geen ventilatie of ventilatoren zijn.
Mijn zaal is 26 minuten ver weg op de fiets.Heb op 15min fietsen een basic fit met airco, op 5min een basic zonder airco, altijd lastige keuzes
Het ergste is dat ze met afgunst naar je kijken terwijl niemand ze tegen houdt om zelf die spuit te zettenEn dan van die shirtjes 'no I'm not on steriods' ja dat valt te zien ook![]()

En dan van die shirtjes 'no I'm not on steriods' ja dat valt te zien ook![]()

Hahah het verschil moet er zijn. Iedereen heeft zijn eigen eigen keuze en vooral tevredenheid..
Maar ik begrijp je goed van die fitboy's en biceps van 37 cm aangespannen haha![]()
Goed gekeurd shirtje fashion kamelus??Het boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.
Oh, dan ga ik maar eens als een echte vent eten, ik denk dat ik dan wel progressie ga maken.Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.
Kom er maar in, @SkatermarvinHet boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.

Oh, dan ga ik maar eens als een echte vent eten, ik denk dat ik dan wel progressie ga maken.
Praat er maar overheen. Altijd dikkertjes pesten jijGoed plan. Jjj verschuilt je ten minste niet achter je natty status. Jij hebt ook gewoon poepgenen.
Praat er maar overheen. Altijd dikkertjes pesten jij
Ik zie er dan weer niet uit als een poepneger, zo heeft iedereen wel iets.Goed plan. Jjj verschuilt je ten minste niet achter je natty status. Jij hebt ook gewoon poepgenen.