ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Old iezerrrWaar zijn die dbs gebleven dan, toch niet gestolen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Old iezerrrWaar zijn die dbs gebleven dan, toch niet gestolen?
Nee die lagen overal op de grond.Waar zijn die dbs gebleven dan, toch niet gestolen?
De 10 minuten rust per squatset in de rack met 30kg aan plates aan de bar, gecombineerd met veel te strak broekje mogen daar ook bij.De bekende apparaat/bench/dumbbel/stang bezetter op de telefoon.
Daar moeten de managers iets aan doen. Als ik zie dat er dergelijke systematische problemen zijn meld ik dat altijd: " zou het mogelijk zijn even de mensen terecht te wijzen? "
🤣, Klinkt alsof alles kut is in jouw gym gezien de laatste berichten in het topic. Niks anders in de buurt?Daar moeten de managers iets aan doen. Als ik zie dat er dergelijke systematische problemen zijn meld ik dat altijd: " zou het mogelijk zijn even de mensen terecht te wijzen? "
Nog klote zijn de Roeiers. Van het merk matrix. Die wieltjes van die zitjes zijn zo versleten dat het bijna blokjes zijn ipv wieltjes. Dat was al zo 6 maand geleden, en nog steeds niet opgelost.
De 10 treadmills staan op een houten platform en als iemand aan het lopen is, dan wiebelen er 4 andere treadmills. Hallucinant dat ze daar niks aan doen.
Een fiets heeft een verstelbare weerstand die niet werkt....
De mensen die daar werken hebben totaal geen werkethiek.
Waarom train je dan bij een budget gym?Nee het enige wat mij irriteert in deze gym is dat alle pt’s hier met een fototoestel met een houdertje rondlopen om hun workouts met cliënten te filmen. Ik ben niet hypocriet, soms film ik ook mijn setje. Maar met zo’n ding heletijd rondlopen ziet het toch niet uit.
Zo ziet de basic fit vaak uit die bij mij om de hoek is:![]()
basic fit doet überhaupt niks met de klachten van leden.Daar moeten de managers iets aan doen. Als ik zie dat er dergelijke systematische problemen zijn meld ik dat altijd: " zou het mogelijk zijn even de mensen terecht te wijzen? "
Nog klote zijn de Roeiers. Van het merk matrix. Die wieltjes van die zitjes zijn zo versleten dat het bijna blokjes zijn ipv wieltjes. Dat was al zo 6 maand geleden, en nog steeds niet opgelost.
De 10 treadmills staan op een houten platform en als iemand aan het lopen is, dan wiebelen er 4 andere treadmills. Hallucinant dat ze daar niks aan doen.
Een fiets heeft een verstelbare weerstand die niet werkt....
De mensen die daar werken hebben totaal geen werkethiek.
Ik snap je nietWaarom train je dan bij een budget gym?
Echt alles wat je noemt hoort toch een beetje bij de mentaliteit van dat type sportschool?
In de basic-fit is het nooit meer rustig, niet op hopenHad verwacht dat het rond etenstijd een stuk rustiger zou worden i.v.m. Ramadan.
Niks is minder waar. Het is nòg drukker, een waar kippenhok.
Welkom in de wondere wereld van Basic-Fit

Voor een tientje meer heb je al die ergernissen niet?
Hij traint niet bij de basic fit:Waarom train je dan bij een budget gym?
Echt alles wat je noemt hoort toch een beetje bij de mentaliteit van dat type sportschool?
De gym waar ik nu train is altijd rustig en in de avond maar 5 mensen. Ondanks dat de gym groot is heeft het niet veel apparatuur maar wel voldoende om gemiddeld 6 oefeningen per spier te doen. Heb wel een basic fit om de hoek maar het is niet meer zoals vroeger, veel drukker dan normaal.
Oh mijn fout, niet goed gelezen. Had maar zo aangenomen dat het een andere locatie of big gym oid was.
Zonet was er een koppel in de gym die dipte aan het squatrack. 1 uur lang. Daardoor kon niemand het rack gebruiken voor pull ups, squats, nod deadliften aan het platform aan het squatrack. Terwijl er twee dipstations zijn. Een andere idioot wou zijn incline bench filmen. Daarvoor gebruikte hij een dumbell die rechtop stond, daar een fles water op en daar dan zijn gsm tegen. De dumbell stond op 2 meter van zijn bench, in het midden van een wandelpad. Daardoor kon je niet la.gs daar passeren. Hij liet het daar een half uur staan. Echt.....je zou er een schop moeten tegen geven.
als die 2 samen trainen denk ik dat ze heel snel elkaar met schijven en stangen te lijf gaan.En niemand in de gym kon daar iets van zeggen tegen die 2 gasten die aan het dippen waren in het squatrack, lol? Of waren het McGregor en Khabib?
Nee ze schrijven het allemaal op een forum bij een topic wat "wat vind jij irritant in de sportschool" heetEn niemand in de gym kon daar iets van zeggen tegen die 2 gasten die aan het dippen waren in het squatrack, lol? Of waren het McGregor en Khabib?
Je vraagt je toch af welke gek dat oranje kleurenthema bedacht. 🥴In de basic-fit is het nooit meer rustig, niet op hopen
![]()
![]()
![]()