Ik gok een NederlanderJe vraagt je toch af welke gek dat oranje kleurenthema bedacht. 🥴

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok een NederlanderJe vraagt je toch af welke gek dat oranje kleurenthema bedacht. 🥴

Haha, nee dat deed ik ook niet. Ik vond alleen dat het wel passen bij de post, die ik citeerde. Een typisch gezicht, meer niet.Ah....daar moet je toch geen last van hebben. Het heeft geen impact op jou, toch? En iedereen moet van ergens beginnen. Ik herinner me ook de domme shit ik deed toen ik 22 was. Keihard krachttraining doen, 2 uur lang en dan 2 uur cardio....en dan verrast zijn dat ik niet groeide.
Niemand hier gelooft het, maar toen ik last had van een bijzonder irritante man, ging ik toestemming vragen bij de sportschooleigenaar of ik die man een klap mocht geven. Het mocht en alleen de aankondiging daarvan zorgde al voor een vlucht uit de gym.Zonet was er een koppel in de gym die dipte aan het squatrack. 1 uur lang. Daardoor kon niemand het rack gebruiken voor pull ups, squats, nod deadliften aan het platform aan het squatrack. Terwijl er twee dipstations zijn. Een andere idioot wou zijn incline bench filmen. Daarvoor gebruikte hij een dumbell die rechtop stond, daar een fles water op en daar dan zijn gsm tegen. De dumbell stond op 2 meter van zijn bench, in het midden van een wandelpad. Daardoor kon je niet la.gs daar passeren. Hij liet het daar een half uur staan. Echt.....je zou er een schop moeten tegen geven.
Maar erger je je wel?Ik moet zeggen dat wanneer ik alleen in de gym ben mij totaal niet irriteer.
De gym is op 50 meter van m'n deur en kost 19 euro per maand. Dus I can live with the shit. Ik train nu voorlopig veel anders dus ik kan me voorlopig behelpen. M'n lichaam moet eerst overal goed revalideren alvorens ik terug deadlifts en squats integreer.🤣, Klinkt alsof alles kut is in jouw gym gezien de laatste berichten in het topic. Niks anders in de buurt?
Alsof de sportschooleigenaar daar iets over te vertellen heeft.Niemand hier gelooft het, maar toen ik last had van een bijzonder irritante man, ging ik toestemming vragen bij de sportschooleigenaar of ik die man een klap mocht geven. Het mocht en alleen de aankondiging daarvan zorgde al voor een vlucht uit de gym.
Toch wel, dit is een hardcore gym, door de eigenaar in 1980 opgericht. Daar gelden bepaalde ongeschreven regels.Alsof de sportschooleigenaar daar iets over te vertellen heeft.
Was er dan niet ook een ongeschreven regel dat men zich bijzonder irrirant mocht gedragen?Toch wel, dit is een hardcore gym, door de eigenaar in 1980 opgericht. Daar gelden bepaalde ongeschreven regels.
is al offline gehaald
Och, ok.
Zou mooi zijn. Mogen daar ook legaal AAS worden verkocht? Ongeschreven regel.Toch wel, dit is een hardcore gym, door de eigenaar in 1980 opgericht. Daar gelden bepaalde ongeschreven regels.
Wat was dat voor filmpje dan ?
Dame deed een setje op apparaat en andere dame vroeg hoeveel setjes ze nog moest. Ze zei nog 2.
Die kan beter thuis trainen, met die elektroden onzin 😉Dame deed een setje op apparaat en andere dame vroeg hoeveel setjes ze nog moest. Ze zei nog 2.
Komt dame letterlijk 1 min. later weer vragen hoelang het nog gaat duren, want ze heeft de kinderen thuis zitten en moet snel dit apparaat nog even gebruiken.
Anders gaat ze het melden bij de balie, omdat ze vind dat andere dame te lang bezig is. Sneu zeg🙈
?!!!Ik zou aan de eigenaar vragen of je ze een klap mag geven. Wel alleen als het een hardcore sportschool is overigens.Daarnet ging het deadliften zeer goed wellicht omdat er drie idioten al hun spullen aan het squatrack hadden gedumpt ( aan de pinnen waar de schijven op zitten).
Iedere keer ik een schijf wou pakken moest ik zeggen:" excuseer, mag ik even passeren, en kan u even uw gsm...uw drinkbus, uw oortjes....verplaatsen...."
3 keer! How thick can you be?!!!
Ze zagen niet in dat ze in de weg liepen. Op een bepaald moment stond 1 van die idioten te leunen op de sleeves van mijn barbell. Fucking moron.
Ik ben trots op mezelf. Klinkt onnozel maar een jaar geleden zou dit op een andere manier verlopen zijn. Kijk eens aan, ik ga nog volwassen worden.
Ik probeer nu al een jaar alle geweld en woede te vermijden. En ik voel me veel beter. Wie wint in een gevecht verliest in de rechtbank.Ik zou aan de eigenaar vragen of je ze een klap mag geven. Wel alleen als het een hardcore sportschool is overigens.