XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Man man... Al die irritaties, ik kan ze mij nog goed herinneren! Wat is het toch heerlijk om je eigen gym te hebben! 😁

Als de airco niet werkt en de zon naar binnen schijnt

Weet niet of jullie dit bekend voorkomt maar als je een beetje in daluren traint (heel vroeg in de ochtend bijvoorbeeld) in de gyms waar ik kom, dan krijg je te maken met schoonmakers. Zijn vaak hele vriendelijke oudere vrouwen, maar ze hebben geen flauw idee van hoe het er aan toe gaat in de gym. Soms zit ik ff te rusten tussen zware sets squats en komt zo’n wijf het squatrack een poetsbeurt geven incl het dweilen van de vloer.

Je zal maar uitgleiden met 160kg in je nek. Fucking hell

Weet niet of jullie dit bekend voorkomt maar als je een beetje in daluren traint (heel vroeg in de ochtend bijvoorbeeld) in de gyms waar ik kom, dan krijg je te maken met schoonmakers. Zijn vaak hele vriendelijke oudere vrouwen, maar ze hebben geen flauw idee van hoe het er aan toe gaat in de gym. Soms zit ik ff te rusten tussen zware sets squats en komt zo’n wijf het squatrack een poetsbeurt geven incl het dweilen van de vloer.

En liften ze de ook ff 200 kg zoals in die pranks tegenwoordig.

Weet niet of jullie dit bekend voorkomt maar als je een beetje in daluren traint (heel vroeg in de ochtend bijvoorbeeld) in de gyms waar ik kom, dan krijg je te maken met schoonmakers. Zijn vaak hele verleidelijke oudere vrouwen, maar ze hebben geen flauw idee van hoe het er aan toe gaat in de gym. Soms zit ik ff te rusten tussen zware sets squats en komt zo’n wijf het squatrack een pijpbeurt geven incl het nadweilen van de vloer.

Je zal maar uitgleiden met wijf van 160kg in je nek. Fucking hell
fixed.:p

"Volgens de meest recente volkstelling van 2010 telde Rusland ongeveer 1,9 miljoen etnische Oekraïners. De Oekraïners vormen hiermee 1,4% van de Russische bevolking, wat ze de derde bevolkingsgroep in het land maakt."

Ik was vrijdag bij basic fit. Daar wordt sowieso niet schoongemaakt geloof ik. Uitglijden?

2 keer een persoon op de drukke zaterdag na een eerste set 20 minuten of langer zien facetimen. En als er dan iemand kwam vragen hoe lang nog (1e keer was ik dat), oh ja nog twee sets... argh

Kun je dan niet ff zeggen dan? Zo van hey wil je me dood hebben ofzo?

"Volgens de meest recente volkstelling van 2010 telde Rusland ongeveer 1,9 miljoen etnische Oekraïners. De Oekraïners vormen hiermee 1,4% van de Russische bevolking, wat ze de derde bevolkingsgroep in het land maakt."

Als je alle vluchtelingen er nu bijrekent zal dat aantal een flink stuk hoger liggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik was vrijdag bij basic fit. Daar wordt sowieso niet schoongemaakt geloof ik. Uitglijden?
Ik zal geen gymnaam noemen, maar heb nog nooit iemand de apparatuur zien schoonmaken in mijn gym. Als ik daar na het trainen mijn handen grondig was, verkleurt het water dat van mijn handen loopt gewoon donker. De oudere barbells zijn daar zo smerig dat je de knurling nauwelijks meer ziet of voelt. Zit helemaal vol met vuil.

Laatst bewerkt:
Als je het nieuwe Russische grondgebied meerekent zal dat aantal nog hoger liggen.

Ik zal geen gymnaam noemen, maar heb nog nooit iemand de apparatuur zien schoonmaken in mijn gym. Als ik daar na het trainen mijn handen grondig was, verkleurt het water dat van mijn handen loopt gewoon donker. De oudere barbells zijn daar zo smerig dat je de knurling nauwelijks meer ziet of voelt. Zit helemaal vol met vuil.
Big gym zit je toch?

2 keer een persoon op de drukke zaterdag na een eerste set 20 minuten of langer zien facetimen. En als er dan iemand kwam vragen hoe lang nog (1e keer was ik dat), oh ja nog twee sets... argh
Als ik zijn toestel nodig zou hebben dan zou ik dat zeggen:" u zegt nog 1 set maar u zit nu al 20 minuten op u gsm. Kan ik even het toestel gebruiken?". Vaak zal deze "call out " de persoon doen vertrekken. Gewoon beleefd blijven maar assertief.

Terug
Naar boven