Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Werk is toch ook een keuze? En het aantal uur dat je wilt werken etc., kijk naar die nieuwe zoom generatie, die werken liever niet dan wel :roflol: Die hebben dus zeeen van tijd om te doen wat ze leuk vinden, ze kiezen daar bewust voor, om vervolgens met minder rond te komen, of langer bij paps en mams te blijven.

Dus het argument soort werk slaat echt kant noch wal.
Zeg dat tegen die arme negertjes die jou batterijen uit de grond halen, was vast een keuze voor ze.

Gaat me er meer om dat het echt zo'n crypto gelul bullshit opmerking is.

Ik werk 14 uur per dag, maar het boeit verder niet, ook je werk is een keuze. Net als het nemen van kids, waar je gaat wonen, waar je traint, wat je prio's zijn etc.
Waarom zou je dit als bediende in Godsnaam doen?

• Like
Waarderingen: BB_
Waarom zou je dit als bediende in Godsnaam doen?
Niet alleen voor Defensie, daarvoor ca. 10 per dag en heb nog andere business. Momenteel ff drukke periode gehad. 'Bediende'? Is dat Vlaams.

Momenteel ff druk geweest, inzet Soedan, Turkije etc. Ik neem aan dat je wel besef hebt bij het belang van dergelijke missies. Verder personeelstekorten, veel prio's gehad etc. Maakt verder niet uit, het hoort erbij.

Train ook deels bij BF omdat ik daar 99% vd tijd de buffste ben :)

Ik heb nu ook een abonnement bij een commerciële gym die 24u open is en eentje in een hardcore gym. Voelt goed inderdaad om af en toe in zo’n commercial gym te zijn en je de man te voelen daar. Laatst kwamen er in de kleedkamer 2 tieners naar me toe om te vragen welke oefeningen ze het beste konden doen en tijdens het trainen zelf komen er van die “vroeger was ik ook buff” - opa’s een praatje met je maken.

De hardcore gym daarentegen is een heel ander verhaal. Als je tussen de ifbb pro’s bent die 80kg dumbbells voor 15 reps pressen waar je bij staat wil je eigenlijk gelijk stoppen met bodybuilding en naar de McDonalds rijden. Train daar daarom voornamelijk vroeg in de ochtend wanneer alle monsters nog slapen.

Ik heb nu ook een abonnement bij een commerciële gym die 24u open is en eentje in een hardcore gym. Voelt goed inderdaad om af en toe in zo’n commercial gym te zijn en je de man te voelen daar. Laatst kwamen er in de kleedkamer 2 tieners naar me toe om te vragen welke oefeningen ze het beste konden doen en tijdens het trainen zelf komen er van die “vroeger was ik ook buff” - opa’s een praatje met je maken.

De hardcore gym daarentegen is een heel ander verhaal. Als je tussen de ifbb pro’s bent die 80kg dumbbells voor 15 reps pressen waar je bij staat wil je eigenlijk gelijk stoppen met bodybuilding en naar de McDonalds rijden. Train daar daarom voornamelijk vroeg in de ochtend wanneer alle monsters nog slapen.
Train je in Amerika, zoveel pro's hebben we in Nederland niet.

Zeg dat tegen die arme negertjes die jou batterijen uit de grond halen, was vast een keuze voor ze.

Gaat me er meer om dat het echt zo'n crypto gelul bullshit opmerking is.

Wat bedoel je precies met crypto gelul bullshit opmerking eigenlijk?

• Like
Waarderingen: BB_
Niet alleen voor Defensie, daarvoor ca. 10 per dag en heb nog andere business. Momenteel ff drukke periode gehad. 'Bediende'? Is dat Vlaams.

Momenteel ff druk geweest, inzet Soedan, Turkije etc. Ik neem aan dat je wel besef hebt bij het belang van dergelijke missies. Verder personeelstekorten, veel prio's gehad etc. Maakt verder niet uit, het hoort erbij.
Ben je al generaal?

• Haha
Waarderingen: Vonk

Een bediende in België iemand met een vaste maandwedde (vaak hooggeschoolde functies , een arbeider heeft een loon en doet vaak hand arbeid. Al is de laatste jaren het verschil tussen deze 2 klassen aan het vervagen

Terug
Naar boven