AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Belgen die geen tijd hebben om elke dag een uur onderweg te zijn voor hun training 🥲
12cd91af799a77bdac77d473ec5300f9.gif
Ik heb 24 uur in een dag en jij? Iedereen heeft evenveel tijd.

Oh, ik heb een hersenletsel waardoor ik vanaf 14u met barstende koppijn en misselijkheid enkel nog op bed kan liggen, daarnaast doe ik toch m'n best om voltijds aan het werk te blijven. En jij?
Deze opmerkingen zijn zo kut Bert.

Maar feitelijk heeft hij wel gelijk :trollface:

Het ging me er meer in algemeen om dat mensen vaak roepen dat ze ergens geen tijd voor hebben wat vaak een kwestie van prioriteiten is. (De een heeft het er voor over om wat verder te reizen voor de gym dan de ander, dat is verder prima, maar de consequenties/nadelen van een gym als de BF of F4F zijn daarmee een gevolg van die keuze.)

Dit is zo'n pauper opmerking jezus :roflol:

Want iedereen heeft ook hetzelfde werk etc.
Ik werk 14 uur per dag, maar het boeit verder niet, ook je werk is een keuze. Net als het nemen van kids, waar je gaat wonen, waar je traint, wat je prio's zijn etc.

Ik werk 14 uur per dag, maar het boeit verder niet, ook je werk is een keuze. Net als het nemen van kids, waar je gaat wonen, waar je traint, wat je prio's zijn etc.

Alles is een keuze, alleen 90% van de mensen beseft niet dat ze een keuze hebben (altijd) of zijn niet bij machte om zelf keuzes (buiten de comfortzone veelal) te maken.
Hoe cru dat ook klinkt, maar ook @Kathlinoo heeft een keuze die ze dagelijks moet maken, wel een die een stuk minder plezant is dan de meeste mensen.

Dit is zo'n pauper opmerking jezus :roflol:

Want iedereen heeft ook hetzelfde werk etc.

Werk is toch ook een keuze? En het aantal uur dat je wilt werken etc., kijk naar die nieuwe zoom generatie, die werken liever niet dan wel :roflol: Die hebben dus zeeen van tijd om te doen wat ze leuk vinden, ze kiezen daar bewust voor, om vervolgens met minder rond te komen, of langer bij paps en mams te blijven.

Dus het argument soort werk slaat echt kant noch wal.

• Like
Waarderingen: BB_
Alles is een keuze, alleen 90% van de mensen beseft niet dat ze een keuze hebben (altijd) of zijn niet bij machte om zelf keuzes (buiten de comfortzone veelal) te maken.
Hoe cru dat ook klinkt, maar ook @Kathlinoo heeft een keuze die ze dagelijks moet maken, wel een die een stuk minder plezant is dan de meeste mensen.
Ja precies, en de redenen van @Kathlinoo zijn begrijpelijk en daarom dat ik ook excuses aanbood. Ik vind het oprecht knap wat ze nog kan opbrengen.

Bij veel mensen is het, zoals je zegt, comfortzone. Of liever op de bank liggen Netflixen dan sporten. Dat is helemaal prima, maar dan is 'geen tijd' geen reden maar een smoesje/excuus.

Terug
Naar boven