- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik had bijna zijn handdoek weggehaald. Maar ik probeer me netjes te gedragen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had bijna zijn handdoek weggehaald. Maar ik probeer me netjes te gedragen.
Dezelfde paupers die op whey bezuinigen
Ik train niet bij basic fit hoor
Gewoon je ding doen en overal kunnen trainen..
Nee doelde op uitspraak Wovano over whey haha. Train zelf bij BF 😅
Op die eerste foto in de spoiler had ik nog niet eens gezien dat er iemand aan het stofzuigen was.

Hoevaak heb in totaal naar de foto gekeken voordat je het zag?Op die eerste foto in de spoiler had ik nog niet eens gezien dat er iemand aan het stofzuigen was.![]()
Ik heb 24 uur in een dag en jij? Iedereen heeft evenveel tijd.Belgen die geen tijd hebben om elke dag een uur onderweg te zijn voor hun training 🥲
![]()
Ben jij @th0maz ?Train ook deels bij BF omdat ik daar 99% vd tijd de buffste ben![]()
Uur met de broek op de enkels..Hoevaak heb in totaal naar de foto gekeken voordat je het zag?
Oh, ik heb een hersenletsel waardoor ik vanaf 14u met barstende koppijn en misselijkheid enkel nog op bed kan liggen, daarnaast doe ik toch m'n best om voltijds aan het werk te blijven. En jij?Ik heb 24 uur in een dag en jij? Iedereen heeft evenveel tijd.
Sorry.Oh, ik heb een hersenletsel waardoor ik vanaf 14u met barstende koppijn en misselijkheid enkel nog op bed kan liggen, daarnaast doe ik toch m'n best om voltijds aan het werk te blijven. En jij?
Deze opmerkingen zijn zo kut Bert.

Oh, ik heb een hersenletsel waardoor ik vanaf 14u met barstende koppijn en misselijkheid enkel nog op bed kan liggen, daarnaast doe ik toch m'n best om voltijds aan het werk te blijven. En jij?
Deze opmerkingen zijn zo kut Bert.

Dit is zo'n pauper opmerking jezusIk heb 24 uur in een dag en jij? Iedereen heeft evenveel tijd.
Ik werk 14 uur per dag, maar het boeit verder niet, ook je werk is een keuze. Net als het nemen van kids, waar je gaat wonen, waar je traint, wat je prio's zijn etc.Dit is zo'n pauper opmerking jezus![]()
Want iedereen heeft ook hetzelfde werk etc.
Ik werk 14 uur per dag, maar het boeit verder niet, ook je werk is een keuze. Net als het nemen van kids, waar je gaat wonen, waar je traint, wat je prio's zijn etc.
Dit is zo'n pauper opmerking jezus
Want iedereen heeft ook hetzelfde werk etc.
Die hebben dus zeeen van tijd om te doen wat ze leuk vinden, ze kiezen daar bewust voor, om vervolgens met minder rond te komen, of langer bij paps en mams te blijven. Ja precies, en de redenen van @Kathlinoo zijn begrijpelijk en daarom dat ik ook excuses aanbood. Ik vind het oprecht knap wat ze nog kan opbrengen.Alles is een keuze, alleen 90% van de mensen beseft niet dat ze een keuze hebben (altijd) of zijn niet bij machte om zelf keuzes (buiten de comfortzone veelal) te maken.
Hoe cru dat ook klinkt, maar ook @Kathlinoo heeft een keuze die ze dagelijks moet maken, wel een die een stuk minder plezant is dan de meeste mensen.