MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ga ik vandaag extra vroeg naar de gym want ik wil benchen . Was er al iemand bezig. Ik eerst iets lichts anders doen en hem gezegd dat ik wel terugkom.

Gaat hij een halfuur staan ouwehoeren. Ik op een gegeven moment maar gaan zitten wachten. De t*ring. Train dan gewoon god***domme een beetje door als iemand wacht.

Ga ik vandaag extra vroeg naar de gym want ik wil benchen . Was er al iemand bezig. Ik eerst iets lichts anders doen en hem gezegd dat ik wel terugkom.

Gaat hij een halfuur staan ouwehoeren. Ik op een gegeven moment maar gaan zitten wachten. De t*ring. Train dan gewoon god***domme een beetje door als iemand wacht.
Ik vraag dan,gewoon dan nog een keer of hij bijna klaar is en of ik anders tussendoor kan?

• Like
Waarderingen: BB_
Vandaag was er een kerel die deadlifte op het deadliftplatform aan het powerrack.
Niks mis mee. Hij is klaar, ruimt alles mooi op, loopt naar het dumbell rack....gaat een paar dumbells halen en begint met die dumbells te trainen in het rack....zonder dat hij dat rack nodig heeft.
Ik train ondertussen Barbell row in het andere power rack, er net naast.
Er komt hem iemand vragen of hij het rack mag gebruiken. De kerel zegt doodleuk :" neen want na mijn biceps curl ga ik squatten". En de andere kerel gaat gewoon weg. Na 20 min curlen met dumbells brengt hij de dumbells weg en verlaat het powerrack. Wat een idioot.

Een andere idioot was aan het curlen met van die kant en klare ez barbells met vaste gewichten aan. Hij curlt die een paar keer en laat die na iedere set op de grond vallen van heuphoogte. De barbell kaatst iedere keer als een mother fucker.
Ik wou iets zeggen maar dacht:" nope, doesnt concern me". Bij zijn laatste set kaatst de bar verder dan verwacht...knal op z'n gsm. Gsm scherm gebarsten.

Had jou meer alpha verwacht.

@yasmine, echt ongelooflijk wat jij elke keer weer meemaakt. Voor de goede orde: we hebben het hier toch over een reguliere sportschool en geen sportruimte in een instelling waar mensen zitten die ze niet helemaal op een rijtje hebben?

@yasmine, echt ongelooflijk wat jij elke keer weer meemaakt. Voor de goede orde: we hebben het hier toch over een reguliere sportschool en geen sportruimte in een instelling waar mensen zitten die ze niet helemaal op een rijtje hebben?
Basic fit .... dus een instelling voor mensen die het niet helemaal op een rijtje hebben. Vergeet niet....het zijn Belgen...

Belgen die geen tijd hebben om elke dag een uur onderweg te zijn voor hun training 🥲
12cd91af799a77bdac77d473ec5300f9.gif

Terug
Naar boven