Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik neem die van mij soms ook wel mee naar de gym als het rustig is. Zo ziet ie tenminste dat zijn papa iedereen de moeder lift.

IMG_2345.jpeg

Hij kan goed verstoppertje spelen

btw mijn kleine dikkie(8) begint al met roze gewichtjes van 1kg. leer haar de DB ofeningen

Ben ik ff rustig military press aan het doen. Komt er in de powercage naast mij een chick staan, tripod alles, om haar kont te filmen terwijl ze sldl's doet.
Hier in Biggym Groningen zie ik ze eigenlijk nooit, die tripods. Gefilmd wordt er ook zelden. Of is dat iets randstedelijks en lopen we een beetje achter in het hoge Noorden?

Hij is beetje verlegen net als ik wanneer er zon onwijs woest aantrekkelijk gym babe oog contact probeert te maken
@Loca is wel lief, daar hoeft ie niet verlegen om te zijn. Maar eerlijk gezegd, zou ik ook weer blozen als ik haar zie op de FIBO.

Ik was vandaag over de zeik in de gym , plates lagen overal en een of andere staats megool had de boel volgeknoeit met kalk .....

Laatst bewerkt:
Ondertussen, in de basic fit middelburg

En maar lachen en toekijken en filmen. Ruzie ging om een 20kg schijf blijkbaar.

Hier in Biggym Groningen zie ik ze eigenlijk nooit, die tripods. Gefilmd wordt er ook zelden. Of is dat iets randstedelijks en lopen we een beetje achter in het hoge Noorden?

Zie het hier in Assen ook zelden tot nooit gebeuren... We zijn er te nuchter voor in het noorden denk ik 😜

Ondertussen, in de basic fit middelburg

En maar lachen en toekijken en filmen. Ruzie ging om een 20kg schijf blijkbaar.
In Zeeland is ook niet veel te doen, daar moet men dan zo stoom afblazen

Terug
Naar boven