Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is beetje verlegen net als ik wanneer er zon onwijs woest aantrekkelijk gym babe oog contact probeert te maken
Hier in Biggym Groningen zie ik ze eigenlijk nooit, die tripods. Gefilmd wordt er ook zelden. Of is dat iets randstedelijks en lopen we een beetje achter in het hoge Noorden?Ben ik ff rustig military press aan het doen. Komt er in de powercage naast mij een chick staan, tripod alles, om haar kont te filmen terwijl ze sldl's doet.
@Loca is wel lief, daar hoeft ie niet verlegen om te zijn. Maar eerlijk gezegd, zou ik ook weer blozen als ik haar zie op de FIBO.Hij is beetje verlegen net als ik wanneer er zon onwijs woest aantrekkelijk gym babe oog contact probeert te maken
Sorry, zou ik niet meer doen. De zak magnesiumpoeder viel per ongeluk, echtIk was vandaag over de zeik in de gym , plates lagen overal en een of andere staats megool had de boel volgeknoeit met kalk .....
Moest je er nou werkelijk lijnen mee leggen ?Sorry, zou ik niet meer doen. De zak magnesiumpoeder viel per ongeluk, echt
Dat was geen kalk.Ik was vandaag over de zeik in de gym , plates lagen overal en een of andere staats megool had de boel volgeknoeit met kalk .....
f**k 😂
Toevallig dubbel D met bijhorend opgeblazen ego?Ben ik ff rustig military press aan het doen. Komt er in de powercage naast mij een chick staan, tripod alles, om haar kont te filmen terwijl ze sldl's doet.
Ugh.
Zeker, nog een klein jaar voor mij dan mag hij lid worden.

Ondertussen, in de basic fit middelburg
En maar lachen en toekijken en filmen. Ruzie ging om een 20kg schijf blijkbaar.
Hier in Biggym Groningen zie ik ze eigenlijk nooit, die tripods. Gefilmd wordt er ook zelden. Of is dat iets randstedelijks en lopen we een beetje achter in het hoge Noorden?
Wat een verrijking die multiculturele samenleving.Ondertussen, in de basic fit middelburg
dat is nog erger ja!
In Zeeland is ook niet veel te doen, daar moet men dan zo stoom afblazenOndertussen, in de basic fit middelburg