MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van wat ik me er van kan herinneren, was alleen de leg press enigszins prettig van die hele lijn.

Die chest presses waar heel Nederland mee vol staat vond ik maar niks. Dat is echt een niveautje lager dan de plate loaded machines van een Hammer Strength.
Die leg press and lat machine waren fijn weet ik nog.

Ben ik ff rustig military press aan het doen. Komt er in de powercage naast mij een chick staan, tripod alles, om haar kont te filmen terwijl ze sldl's doet.

Ugh.

Ik kom hier alleen om naar de billen van alle narcistische onlyfans sletjes te kijken.

En er dan hier over te klagen.

Ben ik ff rustig military press aan het doen. Komt er in de powercage naast mij een chick staan, tripod alles, om haar kont te filmen terwijl ze sldl's doet.

Ugh.

In de gyms waar ik train is dat niet meer dan gewoon. Als ze voor de rest niemand lastigvalt is dat niet zo’n probleem toch?

Vond gyms leuker voor het smartphone/instagram tijdperk aanbrak.
Kvind dit maar nogal afleidend.

En m.b.t. filmen, ik vroeg haar of ze haar camera kon draaien aangezien ik geen behoefte heb om met mijn schrale bek op haar insta te verschijnen en dat deed ze ook zonder problemen. Maar andere filmen gewoon rond in de gym.

In de gyms waar ik train is dat niet meer dan gewoon. Als ze voor de rest niemand lastigvalt is dat niet zo’n probleem toch?

Ongevraagd op een of andere social media komen te staan waarbij je ongemakkelijk naar een reet staat te loeren, of juist strak voor je uit kijkt alsof je niet kijkt zou ik niet op zitten te wachten. Plus de toestellen worden zo gewoon langer bezet gehouden en narcistisch gedrag is gewoon erg irritant. Het hele wereldje is er sinds de smartphone niet leuker op geworden.

Sinds een tijdje train ik bij Sportcity en, naast gelukkig wel een aantal serieuze sporters, irriteer ik me een beetje aan alles en iedereen in Gymshark outfitjes.

Ongevraagd op een of andere social media komen te staan waarbij je ongemakkelijk naar een reet staat te loeren, of juist strak voor je uit kijkt alsof je niet kijkt zou ik niet op zitten te wachten. Plus de toestellen worden zo gewoon langer bezet gehouden en narcistisch gedrag is gewoon erg irritant. Het hele wereldje is er sinds de smartphone niet leuker op geworden.
Het zou verboden moeten worden !

Terug
Naar boven