AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Maar die Technogym/Matrix spullen van BF zijn toch dik in orde?

Wat is er mis mee?
Er zijn ooit issues geweest met de plates van Technogym ( afwijkend gewicht ) .
Daar in tegen nooit klachten gehoord over de machines

Slecht weg geruimde gewichten en harde muziek ( er zijn niet voor niks hoofd telefoons uitgevonden )

De Pure Strength line van Technogym is dikke prima.

Van wat ik me er van kan herinneren, was alleen de leg press enigszins prettig van die hele lijn.

Die chest presses waar heel Nederland mee vol staat vond ik maar niks. Dat is echt een niveautje lager dan de plate loaded machines van een Hammer Strength.

Het meest irritant in de gym zijn andere mensen. Moet je ook nog geforceerd sociaal doen :o

Vind die Matrix ook rommel. Panatta all the way.

Dan ligt het weer aan mij hoor jongens :fluit:

Plate Loaded spul van Matrix heb ik zelfs een voorkeur voor. Ieder zijn ding denk ik ;)

Neuh mensen zijn gewoon snobs wat paratuur betreft ( hun goed recht ) .
Van mijn part staat er dinkytoy op apparaten zolang het doet wat het moet doen zie ik geen probleem

Ben in heel wat sportscholen geweest en kon betreft apparatuur overal prima trainen. Ook prima met oude jaren '90 meuk getraind in begin 2000's.
Ene is net wat fijner dan de ander, maar is vooral kwestie van wennen net zoals wanneer je in een andere auto stapt.

Smit machine en vrouwen zijn geen goeie combinatie…

Ben in heel wat sportscholen geweest en kon betreft apparatuur overal prima trainen. Ook prima met oude jaren '90 meuk getraind in begin 2000's.
Ene is net wat fijner dan de ander, maar is vooral kwestie van wennen net zoals wanneer je in een andere auto stapt.
Zou idd voor je work out geen verschil mogen maken , kijk er zelf ook niet te nauw naar zeker gezien machines een klein deel vanij. Training zijn

Terug
Naar boven