Vergelijk je nou potloodventers met vrouwen in de gym..? Ok
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeDaar voldoe ik bijna aan.
Niet comfortabel..kan ik je vertellen
Als je er last van hebt, kijk dan niet![]()
Beetje domme redenatie. T word je toch in feite opgedrongen. Een sportschool is gwn een openbare ruimte zoals een school. En je weet dat mannen Dan kijken, maar daar doe je het Dan toch ook voor hea stelletje geile loeders.
Zo loopt een enkeling bij de BasicFit wel rond. Scrunged(?) leggings, soms met contrast in de print dat op een string moet lijken, croptop met open rug, en dan gewoon een Hema beugel bh met zichtbaar waslabel eronder.
Het zal allemaal welHoe wordt het je opgedrongen?
Ik zie in de gym ook overal mannen met haltertops waardoor hun armen en schouders te zien zijn, nou nou nou dat hoeven we allemaal niet te zien hoor! Doe gewoon een losse longsleeve aan! Maar nee, die mannen willen bekeken worden en het wordt me opgedrongen!!
Dat je kijkt is het probleem niet. Dat je je eraan ergert en vindt dat ZIJ dus moeten veranderen, terwijl ze niet specifiek jou lastig vallen, dat is het probleem.
T is in Principe wel een vorm van lastigvallen. Je loopt halfnaakt een openbare ruimte binnen. Zou vice versa idd ook zo zijn. Maar is een arm niet net wat anders dan je geslachtsdelen rondzwieberen. Dat je schaamlippen door de yoga broek heendrukken. Maar prima je vind wat anders dat mag. ik denk er het mijne van.
kom op.Ik probeer mij hier iets bij voor te stellenZo loopt een enkeling bij de BasicFit wel rond. Scrunged(?) leggings, soms met contrast in de print dat op een string moet lijken, croptop met open rug, en dan gewoon een Hema beugel bh met zichtbaar waslabel eronder.
Maar hee, dan wordt er wel een shirt gedragen!

Alles kan met elkaar vergeleken worden.Vergelijk je nou potloodventers met vrouwen in de gym..? Ok
Nou dat boeit me ook echt niet hoor. Waarin zijn veel mannetjes fragiel geworden ?Denk dat veel mannetjes ook gewoon heel fragiel zijn geworden, de laatste tijd wordt over zowat alles wel een probleem gemaakt.
Onlangs kreeg een meid een opmerking omdat ze met make-up ging sporten. So what? Komt misschien na of tijdens haar werk even een training doen, moet ze dan eerst naar huis om haar gezicht te gaan wassen? Doe even normaal zeg![]()
Nou dat boeit me ook echt niet hoor. Waarin zijn veel mannetjes fragiel geworden ?
Dat ging over die make up
Het feit dat die pipo in je filmpje al een probleem maakt van een sportbh, dat vind ik nogal fragiel.Nou dat boeit me ook echt niet hoor. Waarin zijn veel mannetjes fragiel geworden ?
Het feit dat die pipo in je filmpje al een probleem maakt van een sportbh, dat vind ik nogal fragiel.
Al vaak commentaar gezien op make up in de gym, zelfs op een doodnormale legging.
Oke doe maarOh wat fijn dat jij je wel ergert aan kleding van een vrouw maar niet make up. We zullen collectief als vrouw er helemaal niks mee doen.
Had ik het het tegen jou?Ja @Kathlinoo maak je niet druk, hij geeft jou goedkeuring!