XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Less = more

Love it, liefst ook alsof ze klaar zijn om te gaan stappen. Full glam make up en al 🫶

Als je ventje en zich ergent aan kleding weglaat is hey een ander verhaal. :trollface:

Als je ventje en zich ergent ('ergert', maar dat was m'n eigen typfout) aan kleding weglaat is het een ander verhaal.

Ah, volgens mij gaat het mis bij het feit dat je aanhalingstekens vergeet en het daardoor onleesbaar wordt.

Hierdoor ben ik wel afgeleid moet ik zeggen, en irriteer me aan vieze schoenen

IMG-0878.jpg

Laatst bewerkt:
Ik word helemaal wild als een dame hard traint. Ziet ze er ook nog sexy uit in haar legging dan staar ik 100% zonder schaamte ✌️

Diegene die niet gluurt naar een knappe dame is homo
En doe nou niet schijnheilig dat jullie niet zo zijn, want ojee als en nieuwe dame zich hier voorstelt sturen jullie nog net geen dickpicks en als jan zich voorstelt reageert niemand 😂

Ik word helemaal wild als een dame hard traint. Ziet ze er ook nog sexy uit in haar legging dan staar ik 100% zonder schaamte ✌️

Diegene die niet gluurt naar een knappe dame is homo
En doe nou niet schijnheilig dat jullie niet zo zijn, want ojee als en nieuwe dame zich hier voorstelt sturen jullie nog net geen dickpicks en als jan zich voorstelt reageert niemand 😂

Ben het niet vaak met je eens..maar hier mee eens :roflol: meeste mannen hier zijn gewoon testosteron op 3 benen..

Terug
Naar boven