XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Oke prima dat verwacht ik ook niet. Nee make up vind ik idd wel wat anders dan je kutje te kunnen zien. Dus jij bent de collectieve stem van alle vrouwen, lijkt me een stressvol baantje.

Ik was niet serieus, maar jij moet niet gaan vertellen wat we wel en niet in de gym, of elders, mogen dragen. Tenzij je in de gym werkt en het tegen huisregels is of je bent van de wet en het is tegen de wet.
Anders..erger je er lekker aan, laat het je dag verpesten, maar ga niet vertellen wat iemand wel of niet mag dragen.

Nee. Had ik het tegen jou? ..

Ik was niet serieus, maar jij moet niet gaan vertellen wat we wel en niet in de gym, of elders, mogen dragen. Tenzij je in de gym werkt en het tegen huisregels is of je bent van de wet en het is tegen de wet.
Anders..erger je er lekker aan, laat het je dag verpesten, maar ga niet vertellen wat iemand wel of niet mag dragen.

Nee. Had ik het tegen jou? ..
Jij gaat echt op de block, deze fragiele man word een beetje moe van jou. Snap wel dat je alleenstaande moeder bent. Hoe hou je het uit met zon zeurende ekster aan je kop.

Ga je hellegal maar Lekker ergens anders spuien, feeks.

Laatst bewerkt:
Jij gaat echt op de block, deze fragiele man word een beetje moe van jou. Snap wel dat je alleenstaande moeder bent. Hoe hou je het uit met zon zeurende ekster aan je kop.

Gelukkig ben ik niet zo'n gehaat ventje die zich al ergert aan kleding :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
Anywho OT:

Tripod met telefoon midden op het loop gedeelte richting de kleedkamer..ben nog niet eens begonnen :roflol:

Iets langer dan 15 seconden luisteren helpt al.
Even if you wanna call it that..... Volgende stap in 2025 is bodypaint @royboyiron

Godver 😆 wat een gezelligheid. Lekker fucking boeiend wat iemand aan heeft. Als je druk genoeg met je eigen training bezig bent heb je niet eens zin en tijd om te kijken. Boeit me echt geen flikkert wat iemand wel of niet aan heeft. Als diegene zich er comfortable in voelt is dat prima. Hier in de box lopen de mannen vaak zonder shirt en de vrouwen in sport bh. All good 😎

• Like
Waarderingen: K82
Godver 😆 wat een gezelligheid. Lekker fucking boeiend wat iemand aan heeft. Als je druk genoeg met je eigen training bezig bent heb je niet eens zin en tijd om te kijken. Boeit me echt geen flikkert wat iemand wel of niet aan heeft. Als diegene zich er comfortable in voelt is dat prima. Hier in de box lopen de mannen vaak zonder shirt en de vrouwen in sport bh. All good 😎
Jij kijkt altijd als ik in mijn oranje Basic Fit rokje kom trainen

d7d046d1b71d3dadd98aca19962a429ccc8c1d3f7b7653b282bc269b05f23a29_1.jpg

il_570xN.3733927024_4i79.jpg

Zoiets kan niet waar zijn toch?

Terug
Naar boven