Gelukkig voor de fragiele mannetjes in m'n gym train ik niet in m'n sportbh!Oke vond hem verder wel duidelijke en begrijpelijke punten maken. Maar jouw bh op je afbeelding is prima hoor dus maak je niet druk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig voor de fragiele mannetjes in m'n gym train ik niet in m'n sportbh!Oke vond hem verder wel duidelijke en begrijpelijke punten maken. Maar jouw bh op je afbeelding is prima hoor dus maak je niet druk.
Oke prima dat verwacht ik ook niet. Nee make up vind ik idd wel wat anders dan je kutje te kunnen zien. Dus jij bent de collectieve stem van alle vrouwen, lijkt me een stressvol baantje.
Jij gaat echt op de block, deze fragiele man word een beetje moe van jou. Snap wel dat je alleenstaande moeder bent. Hoe hou je het uit met zon zeurende ekster aan je kop.Ik was niet serieus, maar jij moet niet gaan vertellen wat we wel en niet in de gym, of elders, mogen dragen. Tenzij je in de gym werkt en het tegen huisregels is of je bent van de wet en het is tegen de wet.
Anders..erger je er lekker aan, laat het je dag verpesten, maar ga niet vertellen wat iemand wel of niet mag dragen.
Nee. Had ik het tegen jou? ..
Jij gaat echt op de block, deze fragiele man word een beetje moe van jou. Snap wel dat je alleenstaande moeder bent. Hoe hou je het uit met zon zeurende ekster aan je kop.

Anywho OT:
Tripod met telefoon midden op het loop gedeelte richting de kleedkamer..ben nog niet eens begonnen![]()
Als je ventje en zich ergent aan kleding weglaat is hey een ander verhaal.Gelukkig ben ik niet zo'n gehaat ventje die zich al ergent aan kleding![]()
![]()

Jij kijkt altijd als ik in mijn oranje Basic Fit rokje kom trainenGodver 😆 wat een gezelligheid. Lekker fucking boeiend wat iemand aan heeft. Als je druk genoeg met je eigen training bezig bent heb je niet eens zin en tijd om te kijken. Boeit me echt geen flikkert wat iemand wel of niet aan heeft. Als diegene zich er comfortable in voelt is dat prima. Hier in de box lopen de mannen vaak zonder shirt en de vrouwen in sport bh. All good 😎
Ik kijk sowieso 👌🏻Jij kijkt altijd als ik in mijn oranje Basic Fit rokje kom trainen
Ben aan het shoppen voor mijn volgende outfit. Als je je er maar comfortabel in voelt toch. Maar Ben nog een beetje in dubio welke.Iets langer dan 15 seconden luisteren helpt al.
Even if you wanna call it that..... Volgende stap in 2025 is bodypaint @royboyiron
Damn ik zocht online naar een voorbeeld dat enigzins in de buurt komt... wie draagt zulke dingen in het openbaar?!

Hoe ziet dat er uit dan? Heb je een foto? (Verkapte extra post voor de contest?)Damn ik zocht online naar een voorbeeld dat enigzins in de buurt komt... wie draagt zulke dingen in het openbaar?!![]()
Verkapte extra post voor de contest?!Hoe ziet dat er uit dan? Heb je een foto? (Verkapte extra post voor de contest?)

Goeie, misschien heb ik het een aantal keer fout, dat zou kunnen.Verkapte extra post voor de contest?!
Ik zou zeggen, Google is je vriend.
Laat hier gerust weten of het gelukt is, heb je weer een post erbij.![]()