Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrij divers publiek in Mexico en Brazil ook. Denk een voorliefde voor Hispanics.Mijn vraag was vooral of @royboyiron specifiek een voorliefde had voor Mexicaans schoon of liefhebber van het hele Kontinent. Inmiddels heb ik begrepen dat het niet de landsgrenzen zijn.
(Pun intended en ik weet ook dat Mexico en Brazilie niet op hetzelfde continent liggen.)
En wij ons maar uitsloven in de gym!
Dit zie je overigens ook bij celebrities op de rode loper ed. Je hebt hele stukken van schuim (?) om een lichaam te vormen naar wat dán weer in de mode is. Zelfs neptepels passeren de revue, kijk deze hysterische video maar haha:
En dit is echt niet enkel iets van dit Kardashian tijdperk: heupkussentjes, korsetten, petticoats en ga zo maar door worden al eeuwenlang gebruikt om vrouwelijke vormen te accentueren. We zijn alleen onderweg een beetje het elegantie aspect uit het oog verloren. https://www.modemuze.nl/blog/ondermode-rond-1900
Vind het een beetje triest. Vooral als je zon influence hebt op jongere meisjes. Wat probeer je ze nu mee te geven... Tits n ass anders ben je het niet waard?
maar als vrouwen er lak aan hebben en geen bh meer dragen, "vragen ze erom".
En wat als jouw ballenknijpertje uitgaat dan?Herkenbaar
Ik stop altijd een sok in mijn ondergoed.
Ik denk niet dat je dat wilt zien 😅
Dat weet jij toch al.

Het is wel goed niet zo aanstellen. Je hebt toch gewoon normale bh's en broeken zonder kontkussens.Is dat niet al eeuwen zo?maar als vrouwen er lak aan hebben en geen bh meer dragen, "vragen ze erom".
Het is gewoon nooit goed![]()
Het is wel goed niet zo aanstellen. Je hebt toch gewoon normale bh's en broeken zonder kontkussens.
En weer betrek je iets van een ander forumlid op mij. "Ze vragen erom" wtf heb ik daar nu weer mee van doen.
Vragen waarnaar ? Of ik kolonisten van Catan wil spelen ?
De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.
Herkenbaar
Ik stop altijd een sok in mijn ondergoed.
De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.
Of je hebt ze niet herkend als zijnde.De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.
Haar dm box op dbb zal vol staan.
Wat zei je, Baby Reindeer?Beetje sneu om op DBB te gaan PMen met een mooie vrouw.
![]()
Die draag ik ook altijd. Krijg wel complimenten over mn billen.
Zelfs dm's op dbb 🙊Die draag ik ook altijd. Krijg wel complimenten over mn billen.