Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Vind het een beetje triest. Vooral als je zon influence hebt op jongere meisjes. Wat probeer je ze nu mee te geven... Tits n ass anders ben je het niet waard?

Mijn vraag was vooral of @royboyiron specifiek een voorliefde had voor Mexicaans schoon of liefhebber van het hele Kontinent. Inmiddels heb ik begrepen dat het niet de landsgrenzen zijn.

(Pun intended en ik weet ook dat Mexico en Brazilie niet op hetzelfde continent liggen.)
Vrij divers publiek in Mexico en Brazil ook. Denk een voorliefde voor Hispanics.

Maar er zijn ook mooie redhead ierse dames of oostblok vrouwen ook. Pff sommige Asians 🥰🥰

Ik kan culturen over heel de wereld wel waarderen. Nederlandse vrouwen ook tenzij ze zon oversized bloemenjurk gaan dragen , en dan gaan de haartjes eraf en komt er zon goor nazi rood kleurtje in het haar.

En wij ons maar uitsloven in de gym!

Dit zie je overigens ook bij celebrities op de rode loper ed. Je hebt hele stukken van schuim (?) om een lichaam te vormen naar wat dán weer in de mode is. Zelfs neptepels passeren de revue, kijk deze hysterische video maar haha:

En dit is echt niet enkel iets van dit Kardashian tijdperk: heupkussentjes, korsetten, petticoats en ga zo maar door worden al eeuwenlang gebruikt om vrouwelijke vormen te accentueren. We zijn alleen onderweg een beetje het elegantie aspect uit het oog verloren. https://www.modemuze.nl/blog/ondermode-rond-1900

Zoiets is misschien leuk voor een foto of filmpje. Maar ik kan mij niet voorstellen dat het niet opvalt wanneer je beweegt

Vind het een beetje triest. Vooral als je zon influence hebt op jongere meisjes. Wat probeer je ze nu mee te geven... Tits n ass anders ben je het niet waard?

Is dat niet al eeuwen zo? :rolleyes: maar als vrouwen er lak aan hebben en geen bh meer dragen, "vragen ze erom".
Het is gewoon nooit goed :)

Is dat niet al eeuwen zo? :rolleyes: maar als vrouwen er lak aan hebben en geen bh meer dragen, "vragen ze erom".
Het is gewoon nooit goed :)
Het is wel goed niet zo aanstellen. Je hebt toch gewoon normale bh's en broeken zonder kontkussens.

En weer betrek je iets van een ander forumlid op mij. "Ze vragen erom" wtf heb ik daar nu weer mee van doen.

Vragen waarnaar ? Of ik kolonisten van Catan wil spelen ?

Het is wel goed niet zo aanstellen. Je hebt toch gewoon normale bh's en broeken zonder kontkussens.

En weer betrek je iets van een ander forumlid op mij. "Ze vragen erom" wtf heb ik daar nu weer mee van doen.

Vragen waarnaar ? Of ik kolonisten van Catan wil spelen ?

Ik stel me niet aan, is gewoon de werkelijkheid.
Ik heb het niet over een ander forumlid, ik heb het over het algemeen.. ik praat met je mee, niet tegen jou in. Calm down.

De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.
On My Way Plane GIF by srulymeyer

Beetje sneu om op DBB te gaan PMen met een mooie vrouw.

Awkward Season 4 GIF by The Office

Ik? Niets, piccolo diavolo.

sent from my iPhone

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven