- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Het wordt tijd dat er daar een andere wind gaat waaien dan.De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt tijd dat er daar een andere wind gaat waaien dan.De dickpics hebben de benedenwindse eilanden gelukkig nog niet weten te bereiken.

De foto van @BB_s blote kont hoefde niet voor mij.
Oke, ik zal dan maar geen topic openen in het prive gedeelte waar members hun mooie glutes kunnen laten zien.
BB staat anders voor Big & Bootylicious.
Oke😘Ik stel me niet aan, is gewoon de werkelijkheid.
Ik heb het niet over een ander forumlid, ik heb het over het algemeen.. ik praat met je mee, niet tegen jou in. Calm down.
Bloedirritant
Sorry, ik heb veel dezelfde shirts, maar iedere training een schone!Irritant in de sportschool....
Mensen die op vrijdag hetzelfde gore shirt aanhebben waar ze maandag de gym mee binnen stapten, dit shirt stinkt inmiddels zo hard, die geur is dan zo doordringend dat je het niet eens je neus in durft te laten gaan.
Komt niet vaak voor maar we hebben er wat in de gym man man man die kunnen echt meuren zo goor zo goor zo goor.....
Ik trek ook altijd een schoon shirt aan, in de gym maar ook thuis. Sommige mensen hebben die gedachte niet en die trainen gewoon de hele week in hetzelfde shirt en dat ga je op een bepaald moment toch echt ruiken.Sorry, ik heb veel dezelfde shirts, maar iedere training een schone!
Wat ook irritant isBloedirritant
Een spotter die je normaal niet vraagt maar je eigen mattie is er even niet en dat die spotter je teveel helpt tijdens een lekkere zware set benchpress.
Dan heb ik het gevoel dat alles voor niks is geweest, stort echt mijn wereld in, ga ik daarna wel met iets minder gewicht max reps doen uit verdriet en woede.
Huul'n is dat soms.
ik zeg altijd; niet helpen, pas helpen als de halter terug naar beneden gaat en ik 'help' zeg.Heb je van tevoren aangegeven hoe de persoon moest spotten?Wat ook irritant isBloedirritant
Een spotter die je normaal niet vraagt maar je eigen mattie is er even niet en dat die spotter je teveel helpt tijdens een lekkere zware set benchpress.
Dan heb ik het gevoel dat alles voor niks is geweest, stort echt mijn wereld in, ga ik daarna wel met iets minder gewicht max reps doen uit verdriet en woede.
Huul'n is dat soms.
Dat was ook onze beste theorie mbt de outfit van onze leraar Duits.Sorry, ik heb veel dezelfde shirts, maar iedere training een schone!
Klopt en dat zeg ik dan ook maar dat ging wel eens een keer niet lekker, dat ie me toch te veel hielp, dan moet ik me echt inhouden. maar gaat niet meer gebeuren, de spotter die ik normaal heb is er nu vaak dus dat komt goed.Tip voor de volgende keer;
Geef van tevoren aan wat je wiltik zeg altijd; niet helpen, pas helpen als de halter terug naar beneden gaat en ik 'help' zeg.
Beter dan dat ze je 'een tijdje' laten liggen onder een gewicht dat ruim zwaarder is dan je eigen gewicht en dat dus geen mm meer van je borst afkomt.Wat ook irritant isBloedirritant
Huul'n is dat soms.
Snap ik wel , heb ook een grafhekel aan wielrenners.Beter dan dat ze je 'een tijdje' laten liggen onder een gewicht dat ruim zwaarder is dan je eigen gewicht en dat dus geen mm meer van je borst afkomt.
Was wel een beetje mijn eigen schuld omdat ik wannabe spotters altijd had weggejaagd.
Ja precies ik weet wat je bedoeld, soms ga ik er van uit dat ze precies weten wat ik wil maar dat gaat natuurlijk niet.Heb je van tevoren aangegeven hoe de persoon moest spotten?
Zelf wil ik altijd dat als de beweging een stuk trager gaat dat de spotter ingrijpt zodat hij me nog 2-3 reps kan helpen op een mooi tempo. En precies zo spot ik zelf ook. Iemand laten strugglen met een zwaar gewicht voor een herhaling is naar mijn mening onnodig en gevaarlijk (blessures). Ik word dan ook echt boos als iemand dat bij mij doet terwijl ik aangegeven heb ervoor te zorgen dat het tempo van de herhalingen hetzelfde blijft.Ja precies ik weet wat je bedoeld, soms ga ik er van uit dat ze precies weten wat ik wil maar dat gaat natuurlijk niet.
Mijn mattie weet precies wat ik bedoel, hij staat als ie spot met zijn handen achter zijn rug, mocht ie zien dat ik het niet red dan aait ie lichtelijk de onderkant van de stang en hij weet precies goed te doseren.
ligt ook aan mezelf natuurlijk, als ik niet duidelijk ben hoe kan een ander dan begrijpen wat ik bedoel?