AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

De foto van @BB_s blote kont hoefde niet voor mij.
BB staat anders voor Big & Bootylicious.

Jersey Shore Reaction GIF by Jersey Shore Family Vacation

Mijn kontje ziet er toch beter uit, @Chans?

Laatst bewerkt:
Irritant in de sportschool....

Mensen die op vrijdag hetzelfde gore shirt aanhebben waar ze maandag de gym mee binnen stapten, dit shirt stinkt inmiddels zo hard, die geur is dan zo doordringend dat je het niet eens je neus in durft te laten gaan.
Komt niet vaak voor maar we hebben er wat in de gym man man man die kunnen echt meuren zo goor zo goor zo goor.....

Wat ook irritant is??? Bloedirritant???

Een spotter die je normaal niet vraagt maar je eigen mattie is er even niet en dat die spotter je teveel helpt tijdens een lekkere zware set benchpress.

Dan heb ik het gevoel dat alles voor niks is geweest, stort echt mijn wereld in, ga ik daarna wel met iets minder gewicht max reps doen uit verdriet en woede.

Huul'n is dat soms.

Irritant in de sportschool....

Mensen die op vrijdag hetzelfde gore shirt aanhebben waar ze maandag de gym mee binnen stapten, dit shirt stinkt inmiddels zo hard, die geur is dan zo doordringend dat je het niet eens je neus in durft te laten gaan.
Komt niet vaak voor maar we hebben er wat in de gym man man man die kunnen echt meuren zo goor zo goor zo goor.....
Sorry, ik heb veel dezelfde shirts, maar iedere training een schone!

Sorry, ik heb veel dezelfde shirts, maar iedere training een schone!
Ik trek ook altijd een schoon shirt aan, in de gym maar ook thuis. Sommige mensen hebben die gedachte niet en die trainen gewoon de hele week in hetzelfde shirt en dat ga je op een bepaald moment toch echt ruiken.

Een spotter die je normaal niet vraagt maar je eigen mattie is er even niet en dat die spotter je teveel helpt tijdens een lekkere zware set benchpress.

Dan heb ik het gevoel dat alles voor niks is geweest, stort echt mijn wereld in, ga ik daarna wel met iets minder gewicht max reps doen uit verdriet en woede.

Huul'n is dat soms.

Tip voor de volgende keer;
Geef van tevoren aan wat je wilt :D ik zeg altijd; niet helpen, pas helpen als de halter terug naar beneden gaat en ik 'help' zeg.

Huul'n is dat soms.
Heb je van tevoren aangegeven hoe de persoon moest spotten?

Tip voor de volgende keer;
Geef van tevoren aan wat je wilt :D ik zeg altijd; niet helpen, pas helpen als de halter terug naar beneden gaat en ik 'help' zeg.
Klopt en dat zeg ik dan ook maar dat ging wel eens een keer niet lekker, dat ie me toch te veel hielp, dan moet ik me echt inhouden. maar gaat niet meer gebeuren, de spotter die ik normaal heb is er nu vaak dus dat komt goed.
En net wat je zegt, als ik andere spotter heb dan zeg ik hem dat ie zijn handen op zijn rug moet houden, dat helpt ook.

Huul'n is dat soms.
Beter dan dat ze je 'een tijdje' laten liggen onder een gewicht dat ruim zwaarder is dan je eigen gewicht en dat dus geen mm meer van je borst afkomt.

Was wel een beetje mijn eigen schuld omdat ik wannabe spotters altijd had weggejaagd.

Beter dan dat ze je 'een tijdje' laten liggen onder een gewicht dat ruim zwaarder is dan je eigen gewicht en dat dus geen mm meer van je borst afkomt.

Was wel een beetje mijn eigen schuld omdat ik wannabe spotters altijd had weggejaagd.
Snap ik wel , heb ook een grafhekel aan wielrenners.

Heb je van tevoren aangegeven hoe de persoon moest spotten?
Ja precies ik weet wat je bedoeld, soms ga ik er van uit dat ze precies weten wat ik wil maar dat gaat natuurlijk niet.

Mijn mattie weet precies wat ik bedoel, hij staat als ie spot met zijn handen achter zijn rug, mocht ie zien dat ik het niet red dan aait ie lichtelijk de onderkant van de stang en hij weet precies goed te doseren.

ligt ook aan mezelf natuurlijk, als ik niet duidelijk ben hoe kan een ander dan begrijpen wat ik bedoel?

Ja precies ik weet wat je bedoeld, soms ga ik er van uit dat ze precies weten wat ik wil maar dat gaat natuurlijk niet.

Mijn mattie weet precies wat ik bedoel, hij staat als ie spot met zijn handen achter zijn rug, mocht ie zien dat ik het niet red dan aait ie lichtelijk de onderkant van de stang en hij weet precies goed te doseren.

ligt ook aan mezelf natuurlijk, als ik niet duidelijk ben hoe kan een ander dan begrijpen wat ik bedoel?
Zelf wil ik altijd dat als de beweging een stuk trager gaat dat de spotter ingrijpt zodat hij me nog 2-3 reps kan helpen op een mooi tempo. En precies zo spot ik zelf ook. Iemand laten strugglen met een zwaar gewicht voor een herhaling is naar mijn mening onnodig en gevaarlijk (blessures). Ik word dan ook echt boos als iemand dat bij mij doet terwijl ik aangegeven heb ervoor te zorgen dat het tempo van de herhalingen hetzelfde blijft.

• Bicep
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven