XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zelf wil ik altijd dat als de beweging een stuk trager gaat dat de spotter ingrijpt zodat hij me nog 2-3 reps kan helpen op een mooi tempo. En precies zo spot ik zelf ook. Iemand laten strugglen met een zwaar gewicht voor een herhaling is naar mijn mening onnodig en gevaarlijk (blessures). Ik word dan ook echt boos als iemand dat bij mij doet terwijl ik aangegeven heb ervoor te zorgen dat het tempo van de herhalingen hetzelfde blijft.
Dat is een goed advies. Ik heb altijd het gevoel dat wanneer iemand mij laat "strugglen" dat je dan echt keihard tot falen traint....dat dit blessure kan veroorzaken zou in mijn ogen liggen aan een verkeerde houding en als die houding dus goed is zou er geen risico hoeven te zijn maar dat is dus wel zo.

Dat tempo waar je het over hebt, die hou ik in mijn gedachte voor de eerst volgende keer.

Thanks.

Waarom train je dan niet lekker in Brooklyn gym of fox gym in rotterdam?
Bij Basic fit heb je dit soort taferelen idd
Vandaag bij Fox Gym geweest. Was kleiner dan ik dacht. Maar wat een fijne apparaten, platforms en goede sfeer. Snoeiharde muziek. Echt een fijne zondagochtend gehad 🙏🏼 leek wel een festival. Dopamine sky high. Gelijk een 12 rittenkaart gekocht.

Basic fit 24/7 / home gym hou ik aan voor de vroege of late uurtjes ivm kids. Maar dit is een feest om te trainen als pappa echt even de tijd heeft💪🏼🙌🏼

Laatst bewerkt:
Ik vind de eigenaar vaak irritant.

Ik zit bij een fijne gym, niets te klagen :)

Ik ga naar een andere sportschool toe waar meer toestellen zijn zodat ik niet altijd de lul ben om mijn schema aan te passen omdat het bezet is en waar ik me helemaal aan irriteer zijn mannetjes die 2 toestellen vasthouden (wat voor schema dat dan ook is)
en mij vreemd aankijken als ik vraag wanneer ben je klaar?

Ik ga naar een andere sportschool toe waar meer toestellen zijn zodat ik niet altijd de lul ben om mijn schema aan te passen omdat het bezet is en waar ik me helemaal aan irriteer zijn mannetjes die 2 toestellen vasthouden (wat voor schema dat dan ook is)
en mij vreemd aankijken als ik vraag wanneer ben je klaar?
Sorry, ik doe dat ook alleen bij supersets.

De gym waar ik train is ook chill. Niet heel groot, maar bijna alles is er. En het is er heerlijk rustig. Ruim voldoende schijven en alle schijven hangen netjes gesorteerd. Bij iedere machine boven 20 kg, daaronder 10 kg, daaronder 5 kg. Netjes gesorteerd en evenveel links als rechts. Nooit zoeken naar gewichten of verschillende schijven die door elkaar hangen.

Terug
Naar boven