MuscleMeat

Wat vind jij nou echt een vette BAK!?

Als ik echt mijn droomauto zou mogen kiezen dan zou het zoiets zijn :D (doodserieus)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De reden bekijk het filmpje
YouTube - Golf 1 faster than 911 Turbo

Motoris aanpassen plus het is gemakelijk verzekerbaar en ergens wel realistis.
Wat zullen die Porsche rijders balen zeg...

Ben het wel met je eens, tijdje geleden in Golf type 1 gezeten die 300+ pk had.
Hij trok sneller naar de 200 dan de meeste auto's naar de 100.

Vind zowat alle bakken geil hier,vooral de porsche carrera gt!!!!

Hier toch een iets realistischer doel voor mij,nog ff en ik ga er mss ene kopen.(bye bye wrangler....& BMW.....)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Chrysler 300C,alleen zullen de velgen black on black worden.:cool:met alleen een chrome rand:hedbang:

Ook nog airride onder steken, anders geraak je nergens over snelheidsdrempels :D

Zo'n airride is een schroefkit (ophanging) die je kan instellen via een pompje (hoger, lager, stugger etc) Anders kan je in bebouwde kom voortdurend op de rem gaan staan, en dat wil je toch niet hé ;)

Vind zowat alle bakken geil hier,vooral de porsche carrera gt!!!!

Hier toch een iets realistischer doel voor mij,nog ff en ik ga er mss ene kopen.(bye bye wrangler....& BMW.....)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Chrysler 300C,alleen zullen de velgen black on black worden.:cool:met alleen een chrome rand:hedbang:

hahahahahaa past perfect bij jou en je armani pakje :roflol:

btw, als je die hebt, EIS ik dat we een keer gaan touren!

Heerlijk die golf type 1. I (L) german cars

chevrolet-camaro-concept.jpg

De nieuwe Camaro Concept :D

je hebt hem al aangepast te laat :D

hahahahahaa past perfect bij jou en je armani pakje :roflol:

btw, als je die hebt, EIS ik dat we een keer gaan touren!

Hehe,is een versacepak jonko,maar idd...bij deze bak past een armanipak beter.

Zekers gaan we eens touren dan,als ik eenmaal een nieuwe bak heb tour ik toch half nederland rond.....Zal kijken of ik een magnetron kan installeren ivm mn wedstrijdvoorbereiding.:roflol:

Ook nog airride onder steken, anders geraak je nergens over snelheidsdrempels :D

Zo'n airride is een schroefkit (ophanging) die je kan instellen via een pompje (hoger, lager, stugger etc) Anders kan je in bebouwde kom voortdurend op de rem gaan staan, en dat wil je toch niet hé ;)

Hehe,die komt er dan zeker op ja,heb nu al vaker last met mn beemer,die schraapt ook maar al te graag over de bodem heen.Ging laatst nog naar a'dam,damn wat is dat nagelbijten steeds in die parkeergarages!!!!Schraap,schraap.......:(

Hehe,is een versacepak jonko,maar idd...bij deze bak past een armanipak beter.

Zekers gaan we eens touren dan,als ik eenmaal een nieuwe bak heb tour ik toch half nederland rond.....Zal kijken of ik een magnetron kan installeren ivm mn wedstrijdvoorbereiding.:roflol:

versace...armani... same overpriced sjit :p

tegen die tijd heb ik een rijbewijs en de porsche die ik postte, gaan we pimpen :cool: samen met een cubaanse sigaar in jouw car door de stad heen, arrogant naar iedereen kijken en klassiekie muziek aan met veel bass :cool:

swamp.jpg

Heerlijk, gewoon door de berm als 't nodig is. Een goede moeras jeep rijdt gewoon in de plomp door.

:heart:

Vind het een mooie auto en mogelijk :D

versace...armani... same overpriced sjit :p

tegen die tijd heb ik een rijbewijs en de porsche die ik postte, gaan we pimpen :cool: samen met een cubaanse sigaar in jouw car door de stad heen, arrogant naar iedereen kijken en klassiekie muziek aan met veel bass :cool:

Hehe,een echte cubaanse sigaar is zga even duur als dat pak van me.Schiet jij het ff voor dan,maken we er een gezellige dag van pimp.:cool:

Vind het maar niet waard zoveel geld erin te steken. Een soort status die je jezelf aanmeet, vind t maar vrij triest.Vooral omdat het onder veel moslims ook erg speelt

Vandaag de dag wordt iemand die zich aan de regels van Allah ta3ala houdt, gezien als een vreemdeling. Gezien als iemand die overdrijft, of extreem is. Niet de mensen die zich laten meeslepen door deze wereldse tijdelijke zoete zaken zoals dure autos en dure pakken, maar die begrijpen dat dit leven tijdelijk en vergankelijk is. Die snappen dat de mens hier niet is om zijn begeerte zoals die statussen en autos te volgen, maar zijn verstand te volgen.

Zij zijn het die streven naar het hiernamaals, en niet naar dit wereldse korte leven..
De waren houden zich niet bezig met wat andere mensen van hen vinden, houden zich niet bezig met wat als "normaal" wordt gezien onder de mensen. Tawhied, dat is hun enige eigenschap.

Terug
Naar boven