XXL Nutrition

Wat vind jij nou echt een vette BAK!?

Als ik al die meuk wil jat ik de volvo van mij pa wel. Waarom wil je in godsnaam ook al die snufjes in een sportwagen?

Echt te gay.. :D
waarom ga je zoveel betalen voor een auto waarin je niet eens chill rijd? imo gaat het erom dat je zo relaxed mogelijk van a tot b komt en dat het wat sneller gaat is mooi meegenomen.

ik rij liever 300 met stoelverwarming, massagestoelen etc. dan zonder.

De Viper blijft echt dé sportwagen inderdaad.

Als ik al die meuk wil jat ik de volvo van mij pa wel. Waarom wil je in godsnaam ook al die snufjes in een sportwagen?

Echt te gay.. :D

Kom maar eens een rondje touren in mn jeep,daar zitten ook 0,0 snufjes op,kijken we ff hoe het :gay: gehalte zal zijn bij je.:rolleyes:

Als ik echt mijn droomauto zou mogen kiezen dan zou het zoiets zijn :D (doodserieus)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mooie golf:o
heb jij zoiets silver?

Ik heb iemand geweten die n golfI op airride had, en een nogal gekietelde motor. Ik zag enkel zn kont met mn 165pk sterke TDI

Die vrienden van me met die 911turbo en 360 modena durven niet in mn jeep te rijden trouwens:Ddie zijn al die snufjes juist gewend.:gay:

waarom ga je zoveel betalen voor een auto waarin je niet eens chill rijd? imo gaat het erom dat je zo relaxed mogelijk van a tot b komt en dat het wat sneller gaat is mooi meegenomen.

ik rij liever 300 met stoelverwarming, massagestoelen etc. dan zonder.

Wie zegt dat ik niet chill rij in een echte sportwagen? En kan je wel heel stoer gaan zeggen dat je 300 gaat, maar veel plezier hier in NL. :D

Een sportwagen is om te racen, voor comfort neem ik wel wat anders. Als ik zo bak krijg ga ik ook zeker niet alleen van A naar B rijden, maar ook gewoon op de racebaan. Het is een extra auto, maar zoiets is in mijn ogen geen primaire auto voor dagelijks werk enz.

En stoelverwarming, massagestoelen? Ik heb de geschikte sportwagen voor jou gevonden.

En hij kan praaatuhhhh... :roflol:

Dat zeg ik toch. Nu al lowcarbs ? :D

Haha:roflol:nee geen low carbs,voor die volvo moet je bij roxxe zijn:D

Viper is gewoon een heel moeilijke auto,als je vantevoren geen raw-ness gewend bent raad ik je toch aan (zoals bijna elke viper rijder doet) een viper rijcursus af te leggen,ander gewoon all-risk verzekeren.;)

Haha:roflol:nee geen low carbs,voor die volvo moet je bij roxxe zijn:D

Viper is gewoon een heel moeilijke auto,als je vantevoren geen raw-ness gewend bent raad ik je toch aan (zoals bijna elke viper rijder doet) een viper rijcursus af te leggen,ander gewoon all-risk verzekeren.;)

Die volvo die ik bedoel kan roxxe nooit betalen. :D

Ja dat was ik ook zeker van plan. Daarom wil ik ook de baan op , snap?

Europese bakken zijn nooit vet ;)

Dit is pas vet:

ben ik helemaal met je eens!

helaas is de 1500 serie alleen benzine V8; wat nog mooier is zijn de 2500 en 3500 serie: DIESEL V8 POWER!!
( ook te tunen naar ongeveer 800 pk.......voor een diesel ja!:eek:)
:D

Als ik echt mijn droomauto zou mogen kiezen dan zou het zoiets zijn :D (doodserieus)
De reden bekijk het filmpje
YouTube - Golf 1 faster than 911 Turbo

Motoris aanpassen plus het is gemakelijk verzekerbaar en ergens wel realistis.

dan sta je dus echt wel voor lul met je porsche 911 BI-turbo (996)
;)

wel aardig; pleur een opgevoerd VR6 blok in je golfje ( met 350~400 pk), en met je gewicht van nauwelijks 900~950 kilo ben je een raket op wielen!!

Ik zou graag een fiets hebben met 2 monsterlegs, dan drag ik die VW er vlotjes uit.

corvette stingray en de Dodge Viper

Hoe de **** ga je vanvoor op die twee mini wielen van een smart een hayabusa moteur zetten :rolleyes:

VW ruled gewoon en inderdaad sta je dik voor lul met je biturbo's want die supra is ook een biturbo.
En een vr6 in een golf 1 lukt niet goed kan je beter een 1.8 20V blok erin rammen met turbo op. VR6 veel te groot en krijgt niet genoeg cooling in het motorcompartiment.

Hoe de **** ga je vanvoor op die twee mini wielen van een smart een hayabusa moteur zetten :rolleyes:

VW ruled gewoon en inderdaad sta je dik voor lul met je biturbo's want die supra is ook een biturbo.
En een vr6 in een golf 1 lukt niet goed kan je beter een 1.8 20V blok erin rammen met turbo op. VR6 veel te groot en krijgt niet genoeg cooling in het motorcompartiment.

kijk maar eens goed naar dit filmpje!!

YouTube - Smart with Hayabusa engine

:eek::eek::eek:

:D

Is een gixxer motor op de achterwielen dat is geen probleem ik had het over de voorwielen :D .Wel nice gewoon te gek filmpje

Terug
Naar boven