XXL Nutrition

Wat vind jij top in de sportschool?

utrecht;)

heb jij dit niet dan?:p
daar zou ik zo graag op kamers wille

het zicht op de indoor tennisbaan is beperkt. ben nog nooit in de sauna geweest. vollebay hebben we niet, maar wel indoor voetbal (niet zaalvoetbal) en die voetballers nemen al het rubber van het kunstgras mee naar de kleedkamer

ik neem niets bij die bar want ik weet wat voor whey ze daar schenken tegen welke prijs.

masagestoel hebben we niet, kickboxles ook niet.

en het personeel is qua uiterlijk niet bijzonder

• Topic Starter Topic Starter
- Dat mensen na diverse waarschuwingen (briefjes in hun jas en persoonlijk aangesproken worden) weggestuurd worden om hun stank die ze verspreiden

Lijkt me best wel vernederend.

Tja, als je heel subtiel, in diverse talen, meerdere malen onpersoonlijk (via een briefje in je jas) wordt aangesproken op je ontoereikende persoonlijke hygiene waar je anderen aardig mee stoort (er komen eerst diverse klachten binnen). Vervolgens wordt je meerdere keren persoonlijk aangesproken nadat er geen verbetering optreedt in de situatie..wat wil je dan. Het is helaas een taboe.

Die gym waar ik train is aardig klein. Als je dan bij binnenkomst letterlijk kan ruiken dat 'die ene gast' blijkbaar al aan het trainen is, dan is dat best vunzig.

Jammer dan, dat je je dan vernederd voelt.

-De verplichte handdoeken en controle daarop
-Dat over het algemeen iedereen zn shit opruimt
-Cheapass (60 euro voor een jaar)
-7 dagen in de week open tot de late uurtjes
-Genoeg materiaal om alle oefeningen te doen
-Veel studentenchicks
-Gratis kranten om te lezen:cool:

Overdreven blije sales-mensen. Je hebt echt het idee dat ze al de hele dag op je zaten te wachten :D

Verder hebben ze gewoon alles wat ik nodig heb + een lekker zwembad, infra-rood banken, sauna en stoomcabine.

-De verplichte handdoeken en controle daarop
-Dat over het algemeen iedereen zn shit opruimt
-Cheapass (60 euro voor een jaar)
-7 dagen in de week open tot de late uurtjes
-Genoeg materiaal om alle oefeningen te doen
-Veel studentenchicks
-Gratis kranten om te lezen:cool:

60 euro per jaar? Hoe kun je daar nu een fatsoenlijke gym van laten draaien? Of ist allemaal oud spul, goedkoop pand, veel leden?

60 euro per jaar? Hoe kun je daar nu een fatsoenlijke gym van laten draaien? Of ist allemaal oud spul, goedkoop pand, veel leden?

Spul en pand is goed maar wel veel leden inderdaad. Het maakt onderdeel uit van een gesubsidieerde studentensportcomplex.

-goede locatie met mooi uitzicht (springs @ grote markt grunn)
-niet al te duur
-vriendelijk personeel
-het is altijd rustig als ik er ben ('s morgens)
-nog nooit last gehad van iemand tijdens het trainen
-er zou wat meer materiaal mogen zijn maar voor mij is het genoeg

- veel materiaal, eigenlijk alles wat je nodig hebt.
- het is bijna altijd vrij rustig, hoef nooit te wachten voor een oefening.
- af en toe erg lekkere mokkels.
- sauna in de kleedkamer.
- goede sfeer onderling tussen de sporters.

dat het nu; in de vakantie periode lkkr rustig is:D heerlyk!!!
en dat ik met me nieuwe schema weer vooruit ga :D

na al die ''wat vind je irri in de gym'' en dit .. vind ik de sportschool waar ik zit maar een flut zooi.. gewichten liggen overal, mensen zijn skeer/ praten meer dan trainen/ gespierde mensen die wel aas gebruikt hebben, maar geen ene shit weten van eiwit/khs/vetten/ tijd geleden vroeg zon beest, wat is hhg (ipv ghg) en ga zo maar door

ghg? :trollface:

Zat eerst bij een sportschool met een veel te groot welness-gehalte. Zit nu bij een gym dat een oud verrot hok is met roestige apparatuur. Wel vrij hardcore en materiaal te over.

Skeer??

Terug
Naar boven