XXL Nutrition

Wat vind jij top in de sportschool?

na al die ''wat vind je irri in de gym'' en dit .. vind ik de sportschool waar ik zit maar een flut zooi.. gewichten liggen overal, mensen zijn skeer/ praten meer dan trainen/ gespierde mensen die wel aas gebruikt hebben, maar geen ene shit weten van eiwit/khs/vetten/ tijd geleden vroeg zon beest, wat is hhg (ipv ghg) en ga zo maar door

Hahaha damn wat een dommiej dan, kent ie geeneens ghg!! :D

-de ligging (heel dichtbij)
-de gezellige sfeer, niet zo groot, maar heeft wel iets
-de prijzen vallen mee
-heb alles wat ik nodig heb qua trainingsmateriaal
-ondanks de meerderheid aan marginalen toch een aantal sympathieke mensen met enig verstand van zaken
-ideale sluitingsuren
-nu en dan wat lekkere chicks te zien

-de heerlijke hardcore sfeer,
-kleine verschillende zalen, voordeel dat je niet overal mensen om je heen hebt. vooral in het powerlift gewichthef hok is bijna nooit iemand anders dan de powerlifters en gewichtheffers.
- top begeleiding, meerdere top powerlifters van nederland zie ik iedere week duss.
- goedkoop! per maand 20 per half jaar 100 duss 16 euro per maand omgerekend.
- alles is er!
- geen zeurende fitness instructeurs die zware deadlifts afraden ofzow.
- 1500+kg aan 50mm schijven.
- meerdere ER racks.
- gratis magnesium.

enn ik heb pas een log gekregen van de sportschool! mog um zo meenemen :D , al heb ik die dan wel weg moeten geven aan een vriend omdat een log van bijna 90kg nog wat te zwaar is voor mij.. en ik niet echt strongman gericht train ma toch.

Laatst bewerkt:
ik vind het top dat er bij ons van die ouwe verwijfde homo's trainen in hun korte stakke broekjes.
heb ik wat om naar te kijken tussen de setjes:)

na al die ''wat vind je irri in de gym'' en dit .. vind ik de sportschool waar ik zit maar een flut zooi.. gewichten liggen overal, mensen zijn skeer/ praten meer dan trainen/ gespierde mensen die wel aas gebruikt hebben, maar geen ene shit weten van eiwit/khs/vetten/ tijd geleden vroeg zon beest, wat is hhg (ipv ghg) en ga zo maar door

volgens mij ben jij meer bezig met anderen dan met jezelf? je kan beter uitschrijven bij de sportschool en nooit meer terug komen
wat is er mis met mensen die aas gebruiken:)?

ooh ik dacht eerst ''huh''

toen zag ik dat ik zelf een fout maakte (hgh)
dom van me! :D

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

volgens mij ben jij meer bezig met anderen dan met jezelf? je kan beter uitschrijven bij de sportschool en nooit meer terug komen
wat is er mis met mensen die aas gebruiken:)?

er is niks met mensen die aas gebruiken hoor. vind het alleen beetje dom dat ze niet weten WAT ze gebruiken.

daarnast , stfu & gtfo , dat is het zeflde wat ik zei ''wat vind je irri in de gym'' en toen kreeg ik over 9000 flames, fk off brah, i mad

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

er is niks met mensen die aas gebruiken hoor. vind het alleen beetje dom dat ze niet weten WAT ze gebruiken.

daarnast , stfu & gtfo , dat is het zeflde wat ik zei ''wat vind je irri in de gym'' en toen kreeg ik over 9000 flames, fk off brah, i mad

haha internet held

- Veel mogelijkheden bij onze sportschool om te variëren.. hoewel sommige essentiële dingen weer ontbreken als een pecdeck of een t-bar..
- Verdr vind ik het chick en milf gehalte bij ons wel oke.. :)
- Veel mensen leren kennen, veel bekenden.

- Met een btje aandringen kan ik misschien nog extra accessoires als stangen voor elkaar zien te krijgen, aangezien de clubmanager een goeie bekende van mij is en ik 9 maanden afstudeerstage heb gedaan bij de sportschool.
- Belachelijk goedkoop all-inclusive abonnement (wel voor 2 jaar), maar ben voorlopig niet van plan om weg te gaan omdat ik nog goed vooruit kan.. :)
- Jaar geleden verbouwd en 80% nieuwe apparatuur neergezet, waaronder hammer strength

dat was het wel weer ff

Dat vind ik juist irritant in de sportschool als mensen dat doen !

Dat het in mijn achtertuin is

inderdaad, gwn niet op reageren..
kan af en toe best wat zeggen of een opmerking maken,
maar daar voor kom je niet in de sportschool.
aant begin wel, 2uur trainen waarvan een uur lullen..
dat zit er tegenwoordig niet meer in gelukkig

Als positieve tegenhanger van het 'Wat vind jij irritant in de sportschool' topic!

Ik trap af:

- De hardcore sfeer
- Dat mensen na diverse waarschuwingen (briefjes in hun jas en persoonlijk aangesproken worden) weggestuurd worden om hun stank die ze verspreiden
- De begeleiding die bestaat uit echte liefhebbers/kenners van de sport
- Dat de gym om de hoek is bij mijn huis (god heeft het zo gewild!)

Edit: de muziek (50 cent, Dr. Dre, uptempo house en dan op redelijk geluidslevel)

Next!

:) 010

Hoe heet die gym waar je traint? En waar in Rotterdam? (Er vanuit gaan dat je in Rotterdam woont gezien je naam)

- Goede sfeer
- Genoeg gewichten, apparaten
- Altijd behulpzaam

- eindelijk komt er een smith-machine en olympische stangen met losse gewichten:)
- Zeer aardig personeel
- kan met mijn abbo ook allemaal andere groepslessen doen, waaronder aantal vechtsporten
- superaardige mensen die alleen tegen je gaan praten als je even rust hebt en het kort houden:)

- als ik een machine of gewichten wil gebruiken, hoef ik alleen maar te fronzen en te grommen, en ze zijn ineens klaar met de oefening:)

Terug
Naar boven