MuscleMeat

Wat vind jij top in de sportschool?

+ Squatrack
+ dumbbells tot 40kg ( had eerst to 28kg...)
+ ..nee wacht dat is het wel zo'n beetje

Ja 010 waar train je eigenlijk als ik vragen mag? zoek zelf nu een goede sportschool i rotterdam heb me uitgeschreven bij degene waar ik nu zit.

Gezellige sfeer..
wel vrij dure gym dus het popie-jopie gehalte (ben ik de enige ;)).
Verder laat iedereen je met rust als je je oordoppen in hebt zo-niet ben je de lul. vragen mensen je de oren van de kop.. ;)

sauna + cheap abbo!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe heet die gym waar je traint? En waar in Rotterdam? (Er vanuit gaan dat je in Rotterdam woont gezien je naam)

Ja 010 waar train je eigenlijk als ik vragen mag? zoek zelf nu een goede sportschool i rotterdam heb me uitgeschreven bij degene waar ik nu zit.

Classic Gym (Rotterdam-West)

Check mijn beschrijving: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/grote-hardcore-sportscholen-topic-70094/index9.html#173

Laatst bewerkt:
T rack vind ik top, PR's zetten in de sportschool vind ik top, de sauna vind ik top, de chicks die zwetend back-extensions doen vind ik top...

Meisjes die mij als lustobject zien :D

helaas zijn ze meestal 14 of zo:o

Veel... heel veel chicks. Strakke broekjes, dikke t**ten.. oh man. Zoveel beter dan m'n vorige gym waar ik er zo nu en dan 1 zag. Nu is het elke dag raak. En ze trainen vaak ook nog best hardcore met goede techniek! dat kan ik waarderen.

Better make one my b*ch..

Bij ons zijn ze wat ouder maar kijken doen ze zeker..en te giegelen.

Veel... heel veel chicks. Strakke broekjes, dikke t**ten.. oh man. Zoveel beter dan m'n vorige gym waar ik er zo nu en dan 1 zag. Nu is het elke dag raak. En ze trainen vaak ook nog best hardcore met goede techniek! dat kan ik waarderen.

Better make one my b*ch..

Waar train jij brah?:eyebrow:

OT: Tof personeel altijd vriendelijk en behulpzaam, goedkoop en dicht bij huis.

Instructeurs die lachwekkend crap zijn, ze brengen mij een lach op m'n gezicht..iedere keer weer ;-)..achja

Lekkere vrouwkes natuurlijk <3 (na 20:00 breezersletjes)

Mensen die niet met je gaan praten.. Heerlijk!

Voor die chicks zou ik ook wel een abbonnement willen afsluiten :(
Is wel nadeel van homegym:mad:

9 euro per uur, voor de rest niks positiefs te melden.

Hier zijn er tenminste nog serieuze mensen die hun mond dichthouden en trainen, en degene die niet hun mond dichthouden, en niet opruimen, worden op hun plek gezet (buiten, onder het afdak, waar het droog is... maar oooh zo verdomde koud!)

Terug
Naar boven