MuscleMeat

Wat vind jij top in de sportschool?

Chille mensen, relaxte muziek, veel apparaten, en ook een paar next-gen apparaten. Wel vet. 1 apparaat met pulleys en handvaten en weetik het waar je gewoon vrijwel elke oefening op kan doen. Gewicht gaat tot 100 kg dus deadliften en squatten zit er misschien niet in maar genoeg andere oefeningen kunnen prima :D

- Veel verschillende apparaten en stangen enzo.
- Meest hardcore gasten komen tussen 18:00-21:30, en dus weinig superdudes meer om die tijd, maarja je betaalt er wel meer voor, helaas trainen veel van mijn trainingsmaten wel om deze tijd :mad:
- Er trainen veel aardige en relaxte mensen
- Als je het aan iemand vraagt zijn ze altijd wel bereid om te spotten
- Dichtbij huis
- Instructeurs weten er veel vanaf en hebben vroeger wedstrijden gedaan

Laatst bewerkt:
Chille mensen, relaxte muziek, veel apparaten, en ook een paar next-gen apparaten. Wel vet. 1 apparaat met pulleys en handvaten en weetik het waar je gewoon vrijwel elke oefening op kan doen. Gewicht gaat tot 100 kg dus deadliften en squatten zit er misschien niet in maar genoeg andere oefeningen kunnen prima :D

bedoel je een cable jungle of zo? kan me er niks anders bij voorstelle anders :p

bedoel je een cable jungle of zo? kan me er niks anders bij voorstelle anders :p

Nee weet niet meer hoe het heet. 2 pulleys recht tegenover elkaar met verschillende handvaten enzo. Grote poster hangt ernaast hoe je elke oefening moet doen. Best wel geniaal opzich. Vooral abdominal twist gaat erg goed met dat ding

Dat 't vrijdag avond verbazingwekkend rustig is.

Alleen de andere 4 dagen niet = [

Nee weet niet meer hoe het heet. 2 pulleys recht tegenover elkaar met verschillende handvaten enzo. Grote poster hangt ernaast hoe je elke oefening moet doen. Best wel geniaal opzich. Vooral abdominal twist gaat erg goed met dat ding
dat is vast zon apparaat dat standaard bezet is door de blije superdudes en skinny people omdat je die 'zo goed voelt' :cool:

positief:

- vooral de sfeer veel wedstrijd jongens in de gym
- lekker hardcore
- veel apparaten en dumbbells tot 60kg
- je kan je laten begeleiden als je wedstrijden wilt gaan doen

negatief:

- geen ene leuke meid om tegenaan te kijken bij het sporten zelfs achter de bar niet !!!! de meiden houden het hooguit een maand vol en dan zijn ze weg, schijnbaar te hardcore of iets

+

- Cheap ass mofo's ( € 14,95/maand)
- Lekkere chicks

_

- Beperkt in apparatuur
- Floddergehalte vrij hoog op bepaalde momenten

kijk nu maak je me curieus! :D pics mebe? of een merknaam?

+
genoeg gewichten
genoeg stangen
squat rek
genoeg bankjes
bar meisjes

-
mensen
nadat ik gelezen heb dat mensen maar 15 euro per maand betalen ...34/maand
niet echt bepaald hardcore

een zieke aas sfeertje!:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
moeten wel crossover flys zijn

Kleine gym, ken daarom ook zon beetje iedereen (handig als je spotter nodig hebt:))

- prijs (€22,9 p/m)
- oly stangen, 25kg schijven
- nooit drukte in krachtgedeelte
- paar flinke buffels
- squatrek altijd vrij
- ligging(15 min fietsen dus gelijk warm haha)
- groepsles ingang deur naast squatrek ( zumba :p)

= Lekker dichtbij (2 minuten met auto)
= Goedkoop
= Door de vele ecto's zonder goede voeding lijkt mijn fysiek heel wat
= TV's waar je tijdens de cardio naar kan kijken

bij mij ook squatrek is nooit bezet bankdruk daarentegen wel

30 euro per maand, 7 dagen in de week open, sauna / zwembad / zonnebank / drinken('eenofandersoort water uit een flesje, en AA') for free.

Niet zo druk, veel spullen om te gebruiken, gewichten db tot 75kg, en bb 1000kg totaal ofzo dus prima te doen

Het feit dat die apparaten mij helpen met mij een beter fysiek te geven doet mij zeker deugd.

die van een paar posts terug heeft gratis water...echt jaloers

Terug
Naar boven