XXL Nutrition

Wat vind jij top in de sportschool?

24/7 open
De hardcore sfeer
De goede apparatuur
De goede begeleiding
Dat ik sinds ik daar train (5 maanden) enorme vooruitgang heb geboekt en veel nieuwe mensen heb leren kennen :)

24/7 Open!?:eek: Nog nooit gezien bij een sportschool. Wow, dat lijkt me echt ideaal als nachtbraker

kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat een sportschool ook 's nachts open is, welke is dat?

nee wie gaat er nou snachts trainen ?.. da zijn er zo weinig. om daar de sportschool voor open te houden.

Sport en Fitness Center in Almere is ook 24/7 open, sprak met een instructeur, er zit alleen iemand achter de balie die af en toe een rondje loopt, beetje schoon maakt en tv kijkt, verder zijn er geen instructeurs aanwezig. Er zijn meestal wel mensen die snachts trainen, voornamelijk mensen die snachts werken of in de zorg.

Daarnaast is die 15€ per maand wel met 10€ studentenkorting :)

Heb alleen nog nooit iemand magnesium zien gebruiken, weet ook niet of dat eigenlijk wel mag :P

Laatst bewerkt:
Sport en Fitness Center in Almere is ook 24/7 open, sprak met een instructeur, er zit alleen iemand achter de balie die af en toe een rondje loopt, beetje schoon maakt en tv kijkt, verder zijn er geen instructeurs aanwezig. Er zijn meestal wel mensen die snachts trainen, voornamelijk mensen die snachts werken of in de zorg.

Heb alleen nog nooit iemand magnesium zien gebruiken, weet ook niet of dat eigenlijk wel mag :P

:roflol:

ja dit vond ik ook beetje kromxD ze trainen als ze aant werk zijn ?:p wel relaxe als je daar werkt snachts, lekker zelf trainen.

Ja dat mag daar gewoon, als je het een beetje netjes achterlaat :)

Eigenlijk een keertje met DBB afspreken om met zn allen 's nachts te gaan. Zal de baliemedewerker wel raar opkijken als er opeens 50man binnenkomt om 3uur. :P

Dat bijna iedereen alleen gebruik maakt van machines, waardoor de free weights altijd beschikbaar zijn. :)

Sinds ik ben begonnen bij Special Sports in Amstelveen is alles eigenlijk top. Ik mis daar werkelijk niks :D

de chicks die komen fitnessen
het apparte platform waar alleen de levers staan dumbbells en barbbels

De vergeleken met andere gyms riante openingstijden 7d EW/ zelfs op meeste feestdagen, voldoende plates, trainer met een (sportief) hart voor z'n vak, een hoog belastbare barbell voor het echte werk en nooit gezeik over drinken en bands meenemen :)

voor 15,95 onbeperkt fitnissen.
heel veel materiaal, machines en free weight.
7 dagen per week geopend.
vriendelijke medewerkers.

-Geen gedoe met een sleutel om binnen te komen
-Veel oud schoot kortom lekker spartaans
-Leden die uit liefde voor de sport komen en niet om maar een "beetje te bewegen"

Gisteren kwam er tijdens de training een meid binnen gelopen en die ging flink aan de gang met de losse gewichten..Was de eerste keer dat ik een meid op die manier zag trainen..Je kon zien dat ze ervaring had ook en ze was buffer dan 80% bij ons in de sportschool..En erg leuk om te zien! Die mag vaker komen!!!

-Dat ik de enige ben die de BP gebruik en daar dus ook mijn SQ en DL mee kan doen (want squatrek is er niet:mad:)
-Net promotie maand voor 17-23 dus veel cardio-bunny's;)
-Feit dat als het rustig is ik mijn Ipod in de installatie mag pluggen (meestal Sepultura ofzo)

Off-topic: Aan het taalgebruik te zien een aantal /Fit Lurkers hier???

Terug
Naar boven