salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HUPHUP zei:Ik ben HUPHUP en ik kom hier stoer doen door mijn anti-discriminatie bullshit te verkondigen. O wat ben ik wijs
Je bent alleen wat naief
haha wat doe je nou bijdehand dan?
Haal dit maar even uit je Sig; Trots lid van de DBB Politieke no-brainers.Dat het weinig uitmaakt of jij mij triest/naief/een negeroide man die graag vliegtuigjes vouwt van woordenboeken vindt. Gooi je frustraties er maar uit. Het is allemaal goed, jij mag sniperx zijn. Geen zorgen.

Haal dit maar even uit je Sig; Trots lid van de DBB Politieke no-brainers.
kheb je zojuist uit de groep gekickt![]()
wel iemand heeft een paar opgekropte frustraties.Je weet best dat een (groot) deel hier anti-moslim is en dus (veelal) met belachelijke ongenuanceerde reacties komt. Dit soort topics is niet 'vragen om meningen' maar een onnodige poging om een xenofobe reacties op wekken.
Nog iemand die claimde 'meningen' te vragen over dit soort onderwerpen : http://forum.dutchbodybuilding.com/...aanse-jongeren-diamantbuurt-amsterdam-209140/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/waarom-ben-jij-voor-tegen-wilders-207964/
Het enige wat je hiermee doet is jezelf omlaag halen( en daarbij mij omdat ik de moeite neem te reageren op dit soort onzin). Hiermee bedoel ik niet dat dit soort onderwerpen niet besproken moeten worden maar het feit dat jezelf nauwelijks een standpunt inneemt en gewillig wacht tot figuren als Arnoldfan opduiken om hun ziekelijke hersenspinsels uit te spuwen is veelzeggend.
Ik vind afbeeldingen plaatsen van ongenuanceerde anti-islam bullcrap iets asocialer dan iemand aanspreken op zijn ondoordachte postings.
Maar goed, ik ben er verder klaar mee.
Je weet best dat een (groot) deel hier anti-moslim is en dus (veelal) met belachelijke ongenuanceerde reacties komt. Dit soort topics is niet 'vragen om meningen' maar een onnodige poging om een xenofobe reacties op wekken.
Nog iemand die claimde 'meningen' te vragen over dit soort onderwerpen : http://forum.dutchbodybuilding.com/...aanse-jongeren-diamantbuurt-amsterdam-209140/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/waarom-ben-jij-voor-tegen-wilders-207964/
Het enige wat je hiermee doet is jezelf omlaag halen( en daarbij mij omdat ik de moeite neem te reageren op dit soort onzin). Hiermee bedoel ik niet dat dit soort onderwerpen niet besproken moeten worden maar het feit dat jezelf nauwelijks een standpunt inneemt en gewillig wacht tot figuren als Arnoldfan opduiken om hun ziekelijke hersenspinsels uit te spuwen is veelzeggend.
Ik vind afbeeldingen plaatsen van ongenuanceerde anti-islam bullcrap iets asocialer dan iemand aanspreken op zijn ondoordachte postings.
Maar goed, ik ben er verder klaar mee.

hoe durf jij jezelf met sniperX te vergelijken, ga in de hoek staan en schaam je!Beter zo?
Als we even 20 pagina's voor middernacht eraan vast plakken kan ik de rol van SniperX overnemen en kan iedereen naar de politiek en religie sectie komen om te rellen. Lijkt mij een goed idee, ik beloof plechtig elke week een belachelijk topic te open over zelfmoord, meisjes van 12(inclusief pics) en andere dingen.
Natuurlijk.
Vraag me af waar je dit vandaan haalt, maar natuurlijk heb je gelijk. Ik ken geen moslims alleen maar blanke pvda/groenlinks stemmers.
Ik denk dat ik een betere sniperx zou zijn dan sniperx zelf ooit zou kunnen zijn.hoe durf jij jezelf met sniperX te vergelijken, ga in de hoek staan en schaam je!
is meneer bang dat dit een rel topic word maakt ie er perongeluk zelf 1 vanBeter zo?
Als we even 20 pagina's voor middernacht eraan vast plakken kan ik de rol van SniperX overnemen en kan iedereen naar de politiek en religie sectie komen om te rellen. Lijkt mij een goed idee, ik beloof plechtig elke week een belachelijk topic te open over zelfmoord, meisjes van 12(inclusief pics) en andere dingen.

Perongeluk? Natuurlijk.is meneer bang dat dit een rel topic word maakt ie er perongeluk zelf 1 van![]()
Ik kom erwel, ik verwacht dat dit een van de laatste posts gaat zijn op pagina 2. We hoeven er nog maar 18.
Ik kom erwel, ik verwacht dat dit een van de laatste posts gaat zijn op pagina 2. We hoeven er nog maar 18.
Natuurlijk.
Ik ken geen moslims alleen maar blanke pvda/groenlinks stemmers.
.
.is meneer bang dat dit een rel topic word maakt ie er perongeluk zelf 1 van
---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
daar slaagt hij anders wel inMensen gaan misschien wel wat rellen maar worden het snel beu en je zal snel op alle ignore listen staan.
Om echt famous als sniperx en luppie te worden, moet je constant proberen discussie's te winnen maar tegelijkertijd je compleet belachelijk maken.